Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorKepekçi, Celal
dc.contributor.authorÜnal, Ali
dc.date.accessioned2015-12-04T14:36:11Z
dc.date.available2015-12-04T14:36:11Z
dc.date.issued1986
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/8670
dc.identifier.urien_US
dc.descriptionTez (yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesien_US
dc.descriptionAnadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalıen_US
dc.descriptionKayıt no: 8603en_US
dc.description.abstractİletişim ve halkla ilişkilerin güncel bir konu olması, ele alınan PORİŞ'in çok ortaklı olarak kurulması, dün ve bugün yeni uygulamalar yaşaması bu tezin konusunun ''Halkla İlişkiler ve PORİŞ'' olarak kabul edilmesi sonucunu doğurmuştur. Çalışmanın birinci bölümünde, halkla ilişkilerin değerlemesi ve tanımı, tarihçesi, amaçları, ilkeleri, aşamaları, araçları, örgütteki yeri, sonuçlarının ölçülmesi olarak teorik bilgiler yer almıştır. İkinci bölüm uygulamaya dayanmaktadır. İlk aşamada yöneticiler ve işgörenlerle görüşme yoluyla belirlenmeye çalışılan sorunlar; ikinci aşamada ortaklarla anket çalışması sonuçları, üçüncü aşamada ise bu çalışma müşterilerle yapılarak ortaya konmuştur. Üçüncü bölümde uygulama sonuçları değerlendirilmiş, tesbit edilen halkla ilişkilerle ilgili sorunlara çözüm önerileri getirilmiştir.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectHalkla ilişkileren_US
dc.subjectYönetimen_US
dc.titleİşletme yönetimi açısından halkla ilişkiler ve POR-İŞ'de halkla ilişkiler ile ilgili bir uygulamaen_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentSosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.identifier.startpageII, 57 y.en_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster