Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorTenekecioğlu, Birol
dc.contributor.authorYurdakul, Müberra
dc.date.accessioned2018-11-07T14:27:02Z
dc.date.available2018-11-07T14:27:02Z
dc.date.issued1986
dc.identifier.uri
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/8729
dc.descriptionTez (yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesien_US
dc.descriptionAnadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalıen_US
dc.descriptionKayıt no: 8598en_US
dc.description.abstractBu çalışma, ticari bankalarda hizmet pazarlaması özellikle de kredi pazarlamasını analiz etmek, Türk ticari bankalarının hizmet pazarlamasında karşılaştıkları sorunları ortaya çıkarmak amacıyla da bankaların pazarlama fonksiyonlarını incelemek üzere yapılmıştır. Birinci bölümde, genel olarak banka işletmeciliği, ticari bankalar ve Türk Bankası Sistemi ayrıntısıyla ele alınmıştır. İkinci bölümde, ticari bankalarda hizmet pazarlamasının özellikleri anlatılarak, pazarlama fonksiyonlarını ticari banka işletmeleri açısından analizi yapılmıştır. Üçüncü bölümde, bankacılık hizmetlerinin pazarlamasında karşılaşılan sorunları belirlemek amacıyla yapılan araştırmaya yer verilmiş ve araştırma sonucu tespit edilen sorunlar, pazarlama fonksiyonu çerçevesi içinde gruplandırılarak, öncelikle çözümlenmesi gereken sorunlar belirlenmiş ve bazı çözüm yolları önerilmiştir.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectBankalar ve bankacılıken_US
dc.subjectPazarlamaen_US
dc.titleBankalarda hizmet pazarlaması ve temel pazarlama sorunlarıen_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentSosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.identifier.startpage97 y.en_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster