Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorOdabaşı, Yavuz
dc.contributor.authorOnaran, Berrin
dc.date.accessioned2015-12-04T14:36:11Z
dc.date.available2015-12-04T14:36:11Z
dc.date.issued1987
dc.identifier.uri
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/8735
dc.descriptionTez (yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesien_US
dc.descriptionAnadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalıen_US
dc.descriptionKayıt no: 7318en_US
dc.description.abstractÇalışma dört bölümden oluşmaktadır. Birinci bölümde Sosyal sorumluluk kavramı ve işletmelerin sosyal sorumluluklarını içeren konulara yer verilen bu bölümde ayrıca işletmelerin sosyal sorumluluk faaliyetleri için örgütlenmelerinde değişikliklere ilişkin konulara da kısaca değinilmiştir. İkinci bölümde, pazarlama kavramı ve pazarlama anlayışındaki tarihsel gelişim aşamalarıyla pazarlamanın unsurlarına yer verilmiştir. Ayrıca pazarlamanın işletme içindeki sosyal fonksiyonlarına da değinilmiştir. Üçüncü bölüm çalışmanın sadece tüketicilere yönelik kısmını oluşturmaktadır. Pazarlama yönetimi fonksiyonlarında tüketicilere yönelik sosyal ve ahlaki sorumluluk alanları, ürün, fiyat, dağıtım ve tutundurma konuları altında incelenmiştir. Dördüncü bölüm uygulamaya ayrılmıştır. Diğer bölümlerdeki teorik bilgilerden yararlanılarak Eskişehir'deki sermaye işletmelerinde yapılan araştırmanın kapsamı bulguları, sonuçları ve değerlendirilmesi bu bölüm içinde incelenmektedir.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectTüketicinin korunmasıen_US
dc.titleİşletmelerde pazarlamanın sosyal sorumlulukları ve Eskişehir'deki sermaye işletmelerinde uygulanmasıen_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentSosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.identifier.startpageX, 176 s.en_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster