Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorOdabaşı, Yavuz
dc.contributor.authorNalbant, Ömer
dc.date.accessioned2015-12-04T14:36:11Z
dc.date.available2015-12-04T14:36:11Z
dc.date.issued1988
dc.identifier.uri
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/8746
dc.descriptionTez (yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesien_US
dc.descriptionAnadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalıen_US
dc.descriptionKayıt no: 7343en_US
dc.description.abstractÇalışma dört bölümden oluşmaktadır. Birinci Bölüm, Turizm olayının tanımını ve özelliklerini içermektedir. İkinci Bölümde, Termalizm, termal turizmi, sosyal termal turizmi ve diğer literatüre ilişkin terimler açıklanmıştır. Ayrıca genel olarak ve ülkemizde termalizmin tarihsel gelişim sürecine yer verilmiştir. Bölümün sonunda da ülkemizin termal kaynak kapasitesi bazı Avrupa ülkeleri ile karşılaştırılarak termal kaynaklarımızın niteliklerinin daha somut belirlenmesine çalışılmıştır. Üçüncü Bölüm çalışmanın termal turizm pazarlamasının özellikleri incelendiği ve termal turizm işletmelerinin pazarlama işlevlerine ilişkin bilgilerin daha geniş olarak yer aldığı bir bölüm özelliği taşımaktadır. Dördüncü Bölüm uygulamaya ayrılmıştır. Afyon (Sandıklı), Kütahya, Eskişehir, Yunba, Balıkesir (Gönen), İstanbul (Yalova) illerindeki Kültür ve Turizm Bakanlığı işletme belgeli 19 tesiste yapılan araştırmanın amacı, kapsamı ve yöntemi, bulguları, sonuçları ve değerlendirilmesi bu bölüm içinde incelenmektedir.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectTurizm -- Pazarlamaen_US
dc.subjectJeotermal kaynaklaren_US
dc.subjectTermal sular -- Türkiyeen_US
dc.titleTermal turizm pazarlamasıen_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentSosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.identifier.startpage205 s.en_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster