Advanced Search

Show simple item record

dc.contributor.advisorOdabaşı, Yavuz
dc.contributor.authorÖzfiliz, Hülya
dc.date.accessioned2015-12-04T14:36:11Z
dc.date.available2015-12-04T14:36:11Z
dc.date.issued1988
dc.identifier.uri
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/8753
dc.descriptionTez (yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesien_US
dc.descriptionAnadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalıen_US
dc.descriptionKayıt no: 8597en_US
dc.description.abstractÇalışmanın birinci bölümünde, tüketicinin korunmasının kavram olarak incelenmesi, nedenleri, kimler tarafından ortaya atıldığı tarafları, amacı, tarihsel gelişimi, tüketim kooperatiflerinin tanımı, işlevleri, tarihsel gelişimi ve tüketim kooperatiflerinin tüketicinin korunmasındaki rolü üzerinde durulmuştur. İkinci bölümde, tüketim kooperatiflerinde tüketicinin korunmasının nasıl sağlandığı, fiyat, kalite, reklam, eğitim, standartlar, tüketicilerin mal ve can güvenliği ele alınmıştır. Üçüncü bölümde ise, tüketim kooperatiflerinde tüketicinin nasıl korunduğuna ilişkin Eskişehir ilinde bulunan tüketim kooperatiflerinde yapılan araştırma, bu araştırmanın sonuçları ele alınıp incelenerek öneriler üzerinde durulmuştur.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectTüketim kooperatiflerien_US
dc.subjectTüketicinin korunmasıen_US
dc.titleTüketim kooperatiflerinde tüketicinin korunmasıen_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentSosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.identifier.startpageVIII, 140 s.en_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record