Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorÜrper, Yılmaz
dc.contributor.authorBaşaran, Hasan
dc.date.accessioned2013-01-08T09:44:48Z
dc.date.available2013-01-08T09:44:48Z
dc.date.issued1993
dc.identifier.uri
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/8757
dc.descriptionTez (yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesien_US
dc.descriptionAnadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalıen_US
dc.descriptionKayıt no: 91277en_US
dc.description.abstractSon yıllarda ülkemizde hızla yayılmakta olan süpermarket, hipermarket gibi alışveriş merkezlerinin varlığının yanında, tüketim eğilimlerinde meydana gelen değişmeler hiç kuşkusuz tüketim kooperatif işletmeleri de yakından etkilenmektedir. İşletmeler maliyetleri doğrudan etkileyen stok konusunda daha titiz çalışmaya başlamışlardır. Tüketim kooperatifleri de kendilerini koruyabilmek, gelişebil- mek ve aynı sektörde özel işletmelerle rekabet edebilmek için finansal yapılarına uygun kıvamlı stok politikaları izlenmeleri ihtiyaç haline gelmiştir.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectTüketim kooperatifleri -- Stok kontrolü -- Türkiyeen_US
dc.titleTüketim kooperatiflerinde kıvamlı stoklamaen_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentSosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.identifier.startpageVII, 73, III y.en_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster