Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorOdabaşı, Yavuz
dc.contributor.authorÖztürk Başpınar, Nuran
dc.date.accessioned2015-12-04T07:34:21Z
dc.date.available2015-12-04T07:34:21Z
dc.date.issued1990
dc.identifier.uri
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/8775
dc.descriptionTez (yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesien_US
dc.descriptionAnadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalıen_US
dc.descriptionKayıt no: 11930en_US
dc.description.abstractBu araştırmada işletmelerin dış çevreleri ile iletişimini sağlayan pazarlama karması elemanlarından tutundurma tanıtılmıştır. Daha sonra kişisel satış, reklam, halkla ilişkiler ve tanıtımın dışında kalan, satış geliştirme yöntemlerine değinilerek, ülkemizde yakın yıllarda uygulanmaya başlayan 'kuponlama' kapsamlı bir şekilde ele alınmıştır. Ülkemizdeki işletmelerin kuponlama uygulamalarından örneklerin ele alınarak analiz edilmesinden sonra, son bölümde, yapılan araştırma ve verilerin değerlemesi yapılmıştır.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectSatış geliştirmeen_US
dc.titleSatış geliştirme yöntemlerinden kuponlama : ülkemizdeki işletmelerden uygulama örneklerien_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentSosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.identifier.startpageVI, 100, XI y.en_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster