Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorTenekecioğlu, Birol
dc.contributor.authorÖç, Mustafa
dc.date.accessioned2015-12-04T14:36:11Z
dc.date.available2015-12-04T14:36:11Z
dc.date.issued1990
dc.identifier.uri
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/8776
dc.descriptionTez (yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesien_US
dc.descriptionAnadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalıen_US
dc.descriptionKayıt no: 11931en_US
dc.description.abstractAraştırmanın birinci bölümünde genel olarak bankacılığın önemi üzerinde durulmuştur. Hizmet pazarlamasının özellikleri açıklanarak bankalarda pazarlamanın ortaya çıkışı ve geçirdiği aşamalar anlatılmıştır. İkinci bölümde bankalarda müşteri davalarını etkileyen temel etkenler ve hedef pazarın seçiminde bankalarca uygulanan yöntemler üzerinde durulmuştur. Aynı bölümde pazarlama karması elemanları incelenerek uygulamadan örnekler verilmiştir. İkinci bölümün son kısmında ise bankalardaki pazarlama yönetimi konusu incelenerek bankalarda hazırlanan pazarlama planları, pazarlama biriminin organizasyonu ve pazarlama çabalarının denetimi faaliyetleri açıklanmıştır. Araştırmanın üçüncü bölümünde, araştırma kapsamına alınan üç ticari bankadaki (özel toptancı özel perakendeci ve kamu perakendeci) pazarlama faaliyetleri incelenerek, karşılaştırması yapılmıştır. Ortak ve farklı yönler ortaya konularak bankaların pazarlama faaliyetlerinin genel bir değerlendirmesi yapılmıştır.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectBankalar ve bankacılıken_US
dc.subjectPazarlamaen_US
dc.titleTürk ticari bankalarında pazarlama faaliyetlerien_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentSosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.identifier.startpage216 s.en_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster