Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorŞahin, Mehmet, 1943-
dc.contributor.authorYelkikalan, Nazan
dc.date.accessioned2015-12-04T14:36:11Z
dc.date.available2015-12-04T14:36:11Z
dc.date.issued1994
dc.identifier.uri
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/8852
dc.descriptionTez (yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesien_US
dc.descriptionAnadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalıen_US
dc.descriptionKayıt no: 102850en_US
dc.description.abstractİşletmelerarası işbirliği stratejileri, özellikle İkinci Dünya Savaşı'ndan sonra, işletmelerin içinde bulundukları ekonomik krizden kurtulmak için, seçilen yöntemlerden birisi olmuştur. Böylece, işletmeler tek başlarına elde edecekleri verimden daha fazlasını, bir başka işletme ile gerçekleştirecekleri işbirliği sayesinde elde edeceklerini, kısaca sinerji etkisini anlamışlar ve işbirliğine yönelmişlerdir.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectSinerjik yönetimen_US
dc.titleİşletmelerarası işbirliği stratejilerinin sinerjik boyutlarıen_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentSosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.identifier.startpageVI, 139, VII y.en_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster