Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorTenekecioğlu, Birol
dc.contributor.authorVatansever, Hülya
dc.date.accessioned2014-04-28T17:02:02Z
dc.date.available2014-04-28T17:02:02Z
dc.date.issued1994
dc.identifier.uri
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/8866
dc.descriptionTez (yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesien_US
dc.descriptionAnadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalıen_US
dc.descriptionKayıt no: 99709en_US
dc.description.abstractBu araştırmada işletmelerin tüketiciler ile iletişimini sağlayan pazarlama karması elemanlarından tutundurma ve tutundurma bileşenlerinden olan ; reklam, satış geliştirme ve tanıtımın dışında kalan kişisel satış tanıtılmıştır. Kişisel satış faaliyetlerini gerçekleştiren satış gücü ve yönetimi, kapsamlı bir biçimde ele alınarak, komili pazarlama ve dış ticaret A.Ş.'de uygulanmış, daha sonra analiz ve yorumu yapıl- mıştır. Sonuçta ise yapılan araştırma ve veriler değerlendirilmiştir.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectSatış ve satıcılıken_US
dc.subjectSatış yönetimien_US
dc.titleSatış gücü ve yönetimi Komili Pazarlama ve Dış Ticaret A.Ş. örneğien_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentSosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.identifier.startpage160, XV y. : resim.en_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster