Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorÖz-Alp, Şan
dc.contributor.authorÜnlü, Ünver
dc.date.accessioned2014-05-15T14:03:27Z
dc.date.available2014-05-15T14:03:27Z
dc.date.issued1996
dc.identifier.uri
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/8898
dc.descriptionTez (yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesien_US
dc.descriptionAnadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalıen_US
dc.descriptionKayıt no: 118338en_US
dc.description.abstractGünümüzde biginin önem kazanması ile bilgisayar ve iletişim teknolojisindeki gelişmeler büro işlerinin niteliğini değiştiştirmiş, bürolar işletme veya kurumun bilgi merkezleri haline gelmiştir. Büro çalışmalarının en önemli amacı, bilginin doğru ve hızlı bir şekilde akışını sağlamak olmuştur. Bu sebeple büro çalışmalarının etkinliğini artırmak için global düzeyde gelişen ve yaygınlaşan bilgi teknolojileri, büro iş akışının otomasyonunu zorunlu hale getirmiştir. Bu çalışmada, bilgisayar ve iletişim teknolojisinin büro işlevlerine uygulanması olarak ifade edilen büro otomasyonunun yöneticilerin ve büro elemanlarının verimlilikleri üzerine etkisinin, işletmelerdeki mevcut uygulamaların ve bu konuda yaşanan sorunların, ihtiyaçların ve önerilerin ortaya konulması amaçlanmıştır. Bu çalışmayla, bilginin belirlenmiş amaçlara ulaşma yönetim için öneminin ve tüm kurum/işletmelerin bilgiye ulaşmada büro otomasyon araçlarının kullanımının zorunluluğunun daha iyi algılanabileceği ve değerleneceği düşünülmektedir.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectBüro işleri -- Otomasyonen_US
dc.titleBüro otomasyonunun yönetim üzerindeki etkisi ve 1. HİBMK, TUSAŞ, Arçelik uygulamasıen_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentSosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.identifier.startpageV, 68 y.en_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster