Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorŞahin, Mehmet, 1943-
dc.contributor.authorÖrüm, Işıl
dc.date.accessioned2013-07-11T10:03:13Z
dc.date.available2013-07-11T10:03:13Z
dc.date.issued1996
dc.identifier.uri
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/8928
dc.descriptionTez (yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesien_US
dc.descriptionAnadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalıen_US
dc.descriptionKayıt no: 118393en_US
dc.description.abstractTürkiye'nin GB'ne girmesi ile birlikte işletmeler rekabet güçlerini arttırmak için yoğun çalışmalar içine girmişlerdir. Ülkemiz pazarı şimdiye kadar dış rekabete karşı çok iyi korunduğundan GB ile dışa açılma serbest rekabet ortamını da getirecektir. Bu durum işletmelerin kendilerini, rakiplerini, pazarı, müşteriyi, teknoloji çok iyi takip edip yeni durumlara hemen adapte olmasını gerektirmektedir. Bu çalışmada, ülkemiz seramik işletmelerinin yoğun rekabet ortamından planlama, örgütleme, koordinasyon, denetim, teknoloji, ar-ge, yöneltme, işbölümü-uzmanlaşma, karar verme, haberleşme, parasal kaynak, hedef pazar, reklam ve dağıtım kanalı açısından ne şekilde etkilendiği belirlenmeye çalışılmıştır.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectSeramik sanayiien_US
dc.subjectGümrük birliklerien_US
dc.titleGümrük Birliğinin seramik sektörü üzerine yönetsel etkilerien_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentSosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.identifier.startpageVII, 116, X y.en_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster