Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorKaralar, Rıdvan
dc.contributor.authorSınmaz, Sezin
dc.date.accessioned2014-05-15T14:08:37Z
dc.date.available2014-05-15T14:08:37Z
dc.date.issued1997
dc.identifier.uri
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/9001
dc.descriptionTez (yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesien_US
dc.descriptionAnadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalıen_US
dc.descriptionKayıt no: 125937en_US
dc.description.abstractÖZET: Örnekedinme, işletmelerin performanslarını arttırmayı amaçlayan bir yönetim tekniği olarak bütün dünyada kabul görmüştür. Endüstrideki en iyi uygulamalara dayalı verimlilik projeleri ve faaliyet amaçları oluşturma yaklaşımı olarak örnekedinme, kalite alanında belkide en ilginç uygulamadır. Süreç, endüstri liderleri olarak isim yapmış işletmeler ya da işletmenin önde gelen rakiplerine göre ürünlerin, hizmetlerin ve uygulamaların sürekli bir biçimde ölçülme çalışmasıdır. Bu çalışmada örnekedinme ile ilgili genel kavramlar anlatıldıktan sonra bu çalışmanın uygulama süreci anlatılmıştır. Daha sonra da Türkiye'de pazarlama alanındaki örnekedinme çalışmasına yer verilmiştir.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectÖrnekedinme (Yönetim)en_US
dc.subjectToplam kalite yönetimien_US
dc.subjectMüşteri hizmetleri -- Yönetimen_US
dc.subjectTüketici tatminien_US
dc.titlePazarlamada örnekedinme (benchmarking) ve Türkiye'den bir örneken_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentSosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.identifier.startpageXI, 154 y.en_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster