Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorSeçim, Hikmet
dc.contributor.authorGönüç, Kamile Özge
dc.date.accessioned2015-12-04T14:36:11Z
dc.date.available2015-12-04T14:36:11Z
dc.date.issued1999
dc.identifier.uri
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/9057
dc.descriptionTez (yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesien_US
dc.descriptionAnadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalıen_US
dc.descriptionKayıt no: 138243en_US
dc.description.abstractToplam kalite yönetimi ilk olarak Japonya ve Amerika'da gelişmiş ve bütün dünyaya yayılmıştır. Toplam kalite yönetimi 21. yüzyılda çağdaş bir yönetim sistemi olduğunu ve gerekliliğini ispatlamıştır. Toplam kalite yönetiminin hastanelerde uygulanmasına yönelik olarak hazırlanan bu çalışmada, öncelikle toplam kalite yönetimi kavramı açıklanmaya çalışılmıştır. Bu bölümde toplam kalite yönetiminin felsefesi, amaçları, ilkelerine değinildikten sonra toplam kalite yönetiminin hastanelerdeki yerine ve uygulanmasında karşılaşılan güçlükler anlatılmaya çalışılmıştır. İkinci bölümde kalite çemberleri kavramına, amaçlarına ve faaliyet alanlarına değinilmiştir. Çalışmamızın uygulama bölümünde, toplam kalite yönetiminin Etimesgut 600 Yataklı Hava Hastanesinde nasıl uygulanabileceği ve uygulama sonuçlarının hasta tamini üzerindeki etkisinin nasıl olduğu ortaya konulmuştur.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectHastane bakımı -- Kalite kontrolüen_US
dc.subjectToplam kalite yönetimien_US
dc.titleHastanelerde toplam kalite yönetimi ve Etimesgut Hava Hastanesinde toplam kalite yönetimi çalışmalarıen_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentSosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.identifier.startpageXI, 98, 15 y. : resim.en_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster