dc.contributor.advisor | Geylan, Ramazan | |
dc.contributor.author | Günay, U. Rengin | |
dc.date.accessioned | 2015-12-04T14:36:11Z | |
dc.date.available | 2015-12-04T14:36:11Z | |
dc.date.issued | 1999 | |
dc.identifier.uri | | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11421/9077 | |
dc.description | Tez (yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesi | en_US |
dc.description | Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalı | en_US |
dc.description | Kayıt no: 138691 | en_US |
dc.description.abstract | Hastaneler karmaşık yapıya sahip organizasyonlardır. Hastanelerin temel işlevlerin birisi de eğitimdir. Hastanelerde verilen eğitim hizmetlerinden hizmet-içi eğitim, gerek hizmet kalitesi yönünden, gerekse de örgütsel performansın yükseltilmesi yönünden önem kazanmaktadır. Sağlık bilimlerinin tüm dallarında bilgi düzeyinin giderek artması, sağlık hizmetlerini sunma yöntemlerinin ve çalışma koşullarının değişmesi, sağlık çalışanlarının hizmet-içi eğitim faaliyetlerine katılmalarını zorunlu hale getirmektedir. Eğitim faaliyetleri, eğitilecek grubun ihtiyaçlarına cevap verecek şekilde düzenlendiği ölçüde başarılı olmaktadır. Yapılan bu çalışmanın amacı, hastanelerde uygulanan hizmet-içi eğitim faaliyetlerini incelemek, Osmangazi Üniversitesi Hastanesi'nde uygulanan hizmet-içi eğitim faaliyetlerinin etkinliğini araştırarak, karşılaşılan sorunlara çözüm getirecek bir model önerisi geliştirmektir. Hastane çalışanlarının eğitilerek bilinçlendirilmesi yönetimin görevleri arasındadır. Yönetim hizmet-içi eğitim faaliyetlerine gerekli ilgi ve desteği vermedikçe, hizmetlerdeki etkinliğin ve verimliliğin arttırlması amacına da ulaşılamayacaktır. | en_US |
dc.language.iso | tur | en_US |
dc.publisher | Anadolu Üniversitesi | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Hastaneler -- Personel -- Hizmet içi eğitim | en_US |
dc.title | Hastanelerde hizmet-içi eğitim ve Osmangazi Üniversitesi Hastanesi'nde bir uygulama | en_US |
dc.type | masterThesis | en_US |
dc.contributor.department | Sosyal Bilimler Enstitüsü | en_US |
dc.identifier.startpage | XVI, 165 y. | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Tez | en_US |