Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorBaşar, Mehmet
dc.contributor.authorÇakar, İlker
dc.date.accessioned2015-12-04T14:36:11Z
dc.date.available2015-12-04T14:36:11Z
dc.date.issued2002
dc.identifier.uri
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/9180
dc.descriptionTez (yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesien_US
dc.descriptionAnadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalıen_US
dc.descriptionKayıt no: 164518en_US
dc.description.abstractTürkiye'de son yıllarda, aracı kurumların gelişim süreci farklı boyutlara ulaşmış, rekabet ve buna bağlı olarak etkinlik kavramı önem kazanmaya başlamıştır. Dolayısıyla bu durum, aracı kurumların etkinlik düzeylerinin ve etkinsizliğe karşı alınabilecek önlemlere referans teşkil edecek sonuçların araştırılmasını gerektirmektedir. Bu çalışmada da, Türkiye'de faaliyet gösteren aracı kurumların etkinlik düzeylerinin, veri zarflama analizi kullanılarak belirlenmesi amaçlanmıştır.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectAracı kurumlar -- Türkiyeen_US
dc.subjectPerformans -- Değerlendirmeen_US
dc.titleEtkinlik ölçümünde veri zarflama analizi ve Türkiye'de faaliyet gösteren aracı kurumlara ilişkin uygulamaen_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentSosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.identifier.startpageVII, 95 y. : resim.en_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster