Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorÖzalp, İnan
dc.contributor.authorTuna, Özlem
dc.date.accessioned2015-12-07T17:11:29Z
dc.date.available2015-12-07T17:11:29Z
dc.date.issued2002
dc.identifier.uri
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/9190
dc.descriptionTez (yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesien_US
dc.descriptionAnadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalıen_US
dc.descriptionKayıt no: 164598en_US
dc.description.abstractToplam kalite yönetimi olarak adlandırılan ve örgüt kültürünü deiştirerek sürekli iyileştirmeyi amaçlayan müşteri odaklı bu yönetim stratejisi, kısa zamanda gelişerek salt iş dünyasında değil, hemen her dalda uygulama alanı bulmuştur. Bu doğrultuda geleneksel yapıdan kurtulan işletmeler, küresel dünya düzenine ayak uydurarak toplam kalite kültürüne yol almaktadırlar. Bu çalışma, işletmelerde toplam kalite kültürü değerlerinin gelişmesinde örgüt kültürü etkilerinin incelenmesini kapsamaktadır. Birinci bölümde, örgüt kültürü ve toplam kalite kltürü kavramları açıklanmıştır. İkinci bölümde, örgüt kültürünün toplam kalite kültürüne dönüşümünde izlenecek yol ele alınmıştır. Son bölümde ise, teorik bilgiler ışığı altında, Ford Otosan'da bir anket çalışması yapılmış, analiz edilerek yorumlanmıştır.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectToplam kalite yönetimien_US
dc.subjectİşletme kültürüen_US
dc.titleİşletmelerde toplam kalite kültürü değerlerinin gelişmesinde örgüt kültürü etkilerinin incelenmesi ve Ford Otosan İnönü Fabrikası'nda bir uygulamaen_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentSosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.identifier.startpageIX, 114 y.en_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster