Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorTonus, H. Zümrüt
dc.contributor.authorBekiyev, Merdan
dc.date.accessioned2015-12-04T14:36:11Z
dc.date.available2015-12-04T14:36:11Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.uri
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/9248
dc.descriptionTez (yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesien_US
dc.descriptionAnadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalıen_US
dc.descriptionKayıt no: 247516en_US
dc.description.abstractTeknolojik gelişmeler sonucunda ortaya çıkan üretim artışı ile işletmeler arasında kıyasıya bir rekabet görülmeye başlanmıştır. Günümüzde işletmeler bu yoğun rekabet ortamında hayatta kalma savaşı vermektedirler. Satılan ürünün müşteri ihtiyaçlarını tümüyle karşılaması, satış sonrası hizmetler, müşteri memnuniyetinin arttırılması, işletmelerin rekabet şanslarını etkilemektedir. Ürünün tasarımından başlayarak, satış sonrası hizmetlere kadar uzanan, insan odaklı düşünceyi ve gelişmeyi hedefleyen bu yeni kalite anlayışı, günümüzde işletmeler için vazgeçilmez nitelik kazanan Toplam Kalite Yönetimidir. Koşulsuz "müşteri memnuniyetini" sağlamayı hedefleyen Toplam Kalite Yönetimi'ni uygulayan işletmeler, günümüz rekabet ortamında bir adım öne geçmektedir. Araştırmanın sonucunda elde edilen bulgulara göre de, Toplam Kalite Yönetimi'ni uygulayan işletmeler rekabet gücünü yükseltmekte ve diğer işletmelere karşı rekabet avantajı elde etmektedirler.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectToplam kalite yönetimien_US
dc.subjectRekabeten_US
dc.titleToplam kalite yönetimi ve işletmelerin rekabet gücüne etkilerien_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentSosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.identifier.startpageXI, 94 y. : resim.en_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster