Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorOyman, Mine
dc.contributor.authorBektaş, Nurdan Özlem
dc.date.accessioned2015-12-04T14:36:11Z
dc.date.available2015-12-04T14:36:11Z
dc.date.issued2005
dc.identifier.uri
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/9283
dc.descriptionTez (yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesien_US
dc.descriptionAnadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalıen_US
dc.descriptionKayıt no: 338534en_US
dc.description.abstractGünümüzde işletmelerin ana amacı, varlıklarını devam ettirmek ve rekabette bir adım öne geçmektir. Bunun başarılabilmesi için, işletmelerin kendi ürün ya da hizmetlerine bağlı sadık müşteriler edinmeleri gerekmektedir. Bunun için işletmeler sadık müşteriler oluşturulmasında etkili olan stratejilere başvurmaktadırlar. Çalışmanın ilk bölümünde, müşteri sadakati kavramı ile önemi, müşteri sadakat düzeyleri, müşteri sadakati sağlama süreci ve müşteri sadakati ile ilgili olan kavramlar açıklanmıştır. Çalışmanın ikinci bölümünde, müşteri sadakatini sağlamaya yönelik programlar ve sadakat programı çeşitleri değerlendirilmiştir. Çalışmanın üçüncü bölümünde ise, perakendecilik sektöründe seçilen bir mağazaya ait kartı bulunan 100 müşteriye bir anket uygulanarak müşteri sadakati ve sadakat kartı programının müşteri sadakatinde etkisi belirlenmiştir.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectMüşteri sadakati programlarıen_US
dc.subjectMüşteri sadakatien_US
dc.subjectMüşteri ilişkilerien_US
dc.titleMüşteri sadakati sağlamada sadakat programlarının rolü ve perakendecilik sektöründe bir uygulamaen_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentSosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.identifier.startpageXII, 114 y.en_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster