Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorKoparal, Celil
dc.contributor.authorSelek, İmren
dc.date.accessioned2015-12-04T05:17:31Z
dc.date.available2015-12-04T05:17:31Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.uri
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/9305
dc.descriptionTez (yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesien_US
dc.descriptionAnadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalıen_US
dc.descriptionKayıt no: 341571en_US
dc.description.abstractİşletmelerin içinde bulunduğu bilgiye kolay erişim, global ekonomi, güçlü bilgi teknolojileri ve durmak bilmeyen değişim döneminde işletmelerin rekabet hızı artmakta ve başarılı olabilmeleri için iş dünyasının yeni kurallarına ayak uydurmaları gerekmektedir. Son yıllarda ortaya çıkan ekonomik ve sosyal gelişmelere paralel olarak işletmelerin toplum yaşamındaki önemlerinin artması ile amaç birliğinin ve vizyon paylaşımının sağlanabilmesi, yüksek performanslı takım oluşturulabilmesi, işletmenin rakip işletmelere karşı rekabet üstünlüğünün sağlanabilmesi için önemli koşullardan biri haline gelmiştir. Bu noktada işletmelerde devreye süreç yönetimi girmektedir. Süreç yönetiminin en büyük yararı, işletme için sürekli gelişimi sağlamak amacıyla yerleştirilmiş sistematik bir yaklaşım olarak değerlendirilmesidir. Bu sistematik yaklaşımda; müşteri için en iyi değerin yaratılması ve sunulmasına odaklanan, ekip çalışmalarına teşvik ederek dikey organizasyon yapılarını yataylaştıran yeni organizasyon yapıları rekabet gücü için öncelikli unsur haline gelmektedir. İşletmelerde ekip çalışmalarıyla, daha çok insan daha çok bilgi üretir ve kullanır duruma geldikçe, daha iyi eğitilmiş, daha bağımsız karar alabilen ve yeniliklere daha açık birişgücü yapısı ortaya çıkacaktır ki, işletmelerin yaşama şansını arttıran temel buradan gelmektedir. Bu çalışmada, süreç yönetiminin başarısını arttırmada ekip çalışmalarının ne kadar gerekli olduğu, ekiplerin sinerjilerinin sağlanamadığı durumlardasüreç yönetimi projesinde başarıya ulaşılamayacağı incelenmiş olup, Funika Tekstil A.Ş. şirketinde yapılan bir uygulamada sistemin eksik ve doğru tarafları ile değerlendirme yapılıp önerilerde bulunarak çalışma sona erdirilmiştir.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectYeniden süreçleme (Yönetim)en_US
dc.subjectToplam kalite yönetimien_US
dc.subjectİş gruplarıen_US
dc.titleSüreç yönetiminin başarısında ekip çalışmasının etkisi ve Funika Tekstil A.Ş.'de bir uygulamasıen_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentSosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.identifier.startpageXI, 87 y. + 1 CD-ROM.en_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster