dc.contributor.advisor | Kardeş, Seval | |
dc.contributor.author | Babuçoğlu, Burcu | |
dc.date.accessioned | 2015-12-04T05:35:13Z | |
dc.date.available | 2015-12-04T05:35:13Z | |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.uri | | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11421/9309 | |
dc.description | Tez (yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesi | en_US |
dc.description | Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalı | en_US |
dc.description | Kayıt no: 353767 | en_US |
dc.description.abstract | Bilgisayar ve iletişim teknolojilerinde meydana gelen gelişmeler diğer alanlarda olduğu gibi eğitim sektöründe de kendisini göstermiştir. Web teknolojilerinin gelişmesi ile birlikte internet sayesinde eğitim alanında, bilhassa da eğitim verme metotlarında değişiklikler yaşanmıştır. Geleneksel eğitim olarak bilinen yüz yüze iletişim ile sağlanan eğitim yerini sanal ortamda öğrenciye sunulan eğitime ve öğrencinin kendi kendini eğitmesine yönelik çalışmalara bırakmaya başlamıştır. Aynı zamanda geleneksel eğitime destek unsuru oluşturacak eğitim metotlarının geliştirilmesini de sağlamıştır. İnternet destekli eğitim; öğrenen ve öğretenin zaman ve mekan olarak birbirinden farklı durumlarda bulunduğu alt yapı olarak internet tabanlı ortamların kullanıldığı gerçek zamanlı istendik davranışlar geliştirme sürecidir. İnternet destekli eğitim olarak sunulan elektronik öğrenme (e-öğrenme), internet üzerinden yayımlanan, sesli, görüntülü, etkileşimli öğretim aktivitelerine verilen addır. Bu çalışmanın temel amacı yüz yüze verilen muhasebe eğitimine internet desteği sağlanacak olursa, hazırlanan materyalde dikkat edilmesi gereken unsurların ve hazırlanan içeriğe ilişkin öğrenci memnuniyetinin belirlenmesidir.Bu memnuniyeti belirlemek amacı ile Likert ölçeğine uygun bir anket formu geliştirilmiştir. Anket sonucunda ulaşılan bilgiler doğrultusunda öğrencilerin genel olarak hazırlanan içeriğe ilişkin memnun oldukları saptansa da, memnuniyetlerini olumsuz yönde etkileyen en önemli unsurun internete bağlanmada yaşanan zorluklar olduğu saptanmıştır. | en_US |
dc.language.iso | tur | en_US |
dc.publisher | Anadolu Üniversitesi | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Muhasebe -- Öğretim | en_US |
dc.subject | Uzaktan öğretim -- Bilgisayar destekli öğretim | en_US |
dc.subject | Internet (Bilgisayar ağı) Eğitimde | en_US |
dc.title | İnternet destekli olarak sunulan muhasebe uygulamaları dersinde öğrenci memnuniyetinin ölçülmesi : Özel İnci Anadolum Açıköğretim Kursunda bir uygulama | en_US |
dc.type | masterThesis | en_US |
dc.contributor.department | Sosyal Bilimler Enstitüsü | en_US |
dc.identifier.startpage | VIII, 92 y. + 1 CD-ROM. | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Tez | en_US |