Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorKağnıcıoğlu, C. Hakan
dc.contributor.authorÇerçevik, Fikriye Çiğdem
dc.date.accessioned2016-06-16T14:55:41Z
dc.date.available2016-06-16T14:55:41Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.uri
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/9550
dc.descriptionTez (yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesien_US
dc.descriptionAnadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalıen_US
dc.descriptionKayıt no: 384191en_US
dc.description.abstractArtan rekabet koşulları işletmeleri müşteri ilişkileri yönetimi odaklı olmaya itmiştir. Müşteri odaklı yönetim günümüz şartlarında ancak iş zekâsı modellerinin kullanılması ile mümkün olabilecektir. Müşterilerin tipik davranışlarının izlenmesi ve kayıt altına alınması sürecinde büyük veri yığınları oluşmuş ve bu yığınlardan veri madenciliği teknikleri kullanılarak müşteri profiline dair anlamlı bilgilerin çıkarılması önem kazanmıştır. Elde edilen bilgi işletme yöneticilerinin kararlarını etkileyebilecek niteliktedir. Yapılan bu çalışmada bir banka için değeri yüksek müşterilerin gelişmiş veri madenciliği teknikleri kullanarak müşteri bölümlemesi (kümeleme analizi) yapılmış ve bu müşteri bölümleri için müşteri sadakatini ve cüzdan payını arttırıcı tavsiyeler sunulmuştur.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectMüşteri ilişkileri -- Yönetimen_US
dc.subjectMüşteri hizmetleri -- Yönetimen_US
dc.titleMüşteri ilişkileri yönetiminde iş zekâsı ve özel bankacılıkta bir uygulamaen_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentSosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.identifier.startpageXI, 105 yaprak : resim + 1 CD-ROM.en_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster