Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorSayılır, Özlem
dc.contributor.authorPatwary, Monzur Morshed
dc.date.accessioned2017-08-24T10:44:58Z
dc.date.available2017-08-24T10:44:58Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.uri
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/9587
dc.descriptionTez (yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesien_US
dc.descriptionAnadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalıen_US
dc.descriptionKayıt no: 434818en_US
dc.description.abstractBu çalışmanın temel amacı, gençlerin Mobil Bankacılık uygulamalarını benimseme niyetini etkileyen faktörleri araştırmaktır. Teknoloji Kabul Modeli ile birlikte Güven’e dayanarak oluşturulan anketlerle, Türkiye’den (217 katılımcı) birincil veri toplanmıştır. Faktör analizi ve Yapısal Eşitlik Modellemesi (YEM) ile elde edilen bulgular, Algılanan Kullanışlılık Mobil Bankacılık Uygulamalarının Benimseme Niyetini olumlu olarak etkilediğini ortaya çıkarmaktadır. Ayrıca, Güven de Mobil Bankacılık Uygulamalarının Benimseme Niyetini olumlu olarak etkilemektedir. Dahası, Algılanan Kullanım Kolaylığı, hem Algılanan Kullanışlılık hem de Güveni olumlu etkilemektedir. Bu yüzden, Algılanan Kullanım Kolaylığı, Mobil Bankacılık Uygulamalarının Benimseme Niyetini söz konusu bu faktörler vasıtası ile etkilemektedir. Ayrıca, ANOVA Analizi ile, incelenen faktörler ve Mobil Bankacılık Uygulamalarının Benimseme Niyeti açısından kadın ve erkekler arasında istatistiksel olarak anlamlı fark bulunmamıştır.en_US
dc.language.isoengen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectBankalar ve bankacılık -- Bilgisayar ağı kaynaklarıen_US
dc.titleAdoption of mobile banking applications : study on young peopleen_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentSosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.identifier.startpage64, [14] yaprak : resim + 1 CD-ROM.en_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster