dc.contributor.advisor | Güleryüz, Kezban | |
dc.contributor.author | Tetik, Semra | |
dc.date.accessioned | 2014-03-27T10:06:03Z | |
dc.date.available | 2014-03-27T10:06:03Z | |
dc.date.issued | 1987 | |
dc.identifier.uri | | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11421/9984 | |
dc.description | Tez (yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesi | en_US |
dc.description | Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sinema ve Televizyon Anabilim Dalı | en_US |
dc.description | Kayıt no: 814 | en_US |
dc.description.abstract | Çocuklar için bir TV programı geliştirirken her şeyden önce onları tanımak; nasıl gelişiyorlar, TV'yi nasıl seyrediyorlar, ne kadar ve nasıl anlıyorlar konularını gözden geçirmek, dünyalarına giren kapıyı aralamak gerekiyor. "The Electric Company" ve "Sesame Street" televizyonla eğitimde örnek başarılı programlardır. Bu projelerin oluşumu, aşamaları, hedefleri ve izledikleri yollar da I. Bölümün konusunu oluşturmaktadır. Caleb Fattegno "Towards A Visual Culture" da görsel eğitim için ilginç ipuçları veriyor. Yatay ve dikey program hazırlamaya ilişkin somut önerileri, Caleb Gattegno ve yöntemi II. Bölüm'ün temel konusu. III. Bölüm'de yer alan model denemesinde Caleb Gattegno'nun yöntem ve önerilerinden yararlanıldı. Bununla birlikte model, genel olarak özgün nitelikler taşımaktadır. | en_US |
dc.language.iso | tur | en_US |
dc.publisher | Anadolu Üniversitesi | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Televizyon programları, Çocuklar için | en_US |
dc.subject | Eğitim televizyonu | en_US |
dc.title | 'Towards a visual culture' dan yararlanarak geliştirilen okul öncesi dönem çocukları için televizyon ile bir okuma öğretim modeli | en_US |
dc.type | masterThesis | en_US |
dc.contributor.department | Sosyal Bilimler Enstitüsü | en_US |
dc.identifier.startpage | V, 118 y. | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Tez | en_US |