Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorKılıç, Levend
dc.contributor.authorTütüncü, Özden
dc.date.accessioned2016-04-05T07:30:32Z
dc.date.available2016-04-05T07:30:32Z
dc.date.issued1988
dc.identifier.uri
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/9994
dc.descriptionTez (yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesien_US
dc.descriptionAnadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sinema ve Televizyon Anabilim Dalıen_US
dc.descriptionKayıt no: 10164en_US
dc.description.abstract'Televizyon Eğitim Programlarında Grafik Kullanımı Açıköğretim Fakültesi Örneği' adlı bu çalışma dört ana bölümden oluşmaktadır. Çalışmada, Açıköğretim Fakültesi televizyon programlarında kullanılan grafik malzemelerinin incelenmesi sorun olarak ele alınmıştır. Çalışmanın amacı; Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi yaygın öğretim bölümünde yer alan televizyon eğitim programlarında kullanılan grafik malzemelerinin tür, ekranda kalış süreleri, set-içi veya set-dışı oluşları ve anlatımla olan birlikteliği açısından değerlendirilmektedir. Bu amaçlar doğrultusunda incelenen grafikler; yeterli ve geliştirilmesi gereken yönleri ile ortaya konularak, bundan sonraki yapımlara ışık tutabilecektir. Çalışmanın kuramsal bölümlerinde, yazılı kaynaklara dayanılarak toplumda değişen ve gelişen koşullara bağlı olarak, bir eğitim aracı olarak televizyonun sahip olduğu üstün nitelikleri verilmiştir. Ayrıca, televizyon eğitim programları, televizyon grafiği türleri ve özellikleri, televizyon eğitim programları türleri ve özellikleri verilmiştir. Araştırmanın sonucunda; araştırmaya konu olan grafik malzemeler, birer anlatım aracı olarak Açıköğretim Fakültesi televizyon eğitim programlarının hemen hepsinde kullanılmakta olduğu görülmüştür. Programlarda genellikle elektronik grafik malzemelerinin tercih edildiği görülmüştür.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectTelevizyon, Eğitimdeen_US
dc.titleTelevizyon eğitim programlarında grafik kullanımı : Açıköğretim Fakültesi örneğien_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentSosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.identifier.startpageIX, 120 y.en_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster