Bölüm "Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi" için listeleme
Toplam kayıt 233, listelenen: 221-233
-
Valıdıty and Relıabılıty Study For Turkısh Versıon of Communıcatıon Functıons Questıonnaıre
(2015)Bu araştırmanın amacı Burleson ve Samter (1990) tarafından geliştirilen İletişim İşlevleri Sormacası'nı (İİS) Türkçeye uyarlamak ve sormacanın geçerlik ve güvenirlik analizlerini gerçekleştirmektir. Araştırmaya Orta ... -
Web interface design principles for adults' self-directed learning
(Anadolu Universitesi, 2016)One of the most important features which e-learning tools and environments must possess within the scope of lifelong learning is self-directed learning, which can be considered as a form of self-learning. The aim of this ... -
Well-recognized experts in distance education: Code of ethics and professional practice
(IGI Global, 2015)The main purpose of this chapter is to define, analyze, and discuss the qualifications of distance education experts to comprehend the relation between distance education knowledge and exceptional performance in action. ... -
Where Are We Heading To? Review of Distance Science Education Research (2000-2010) - A Content-Analytic Approach
(Igi Global, 2012)The major intent of this content analysis of 126 articles published in six leading journals from three distinctive fields in education is to evaluate current trends in distance science education. The specific objectives ... -
X ve Y Kuşağı Öğrencilerin Demografik Özellikleri ve Örgütsel Vatandaşlık Davranışı Arasındaki İlişki
(2017)Örgütsel vatandaşlık davranışı (ÖVD), çalışanın iş tanımında olmayan, kişinin kendi isteğiyle sergilediği ekstra rol davranışıdır. Kuruma bağlılığı arttıran ÖVD, kurum menfaatine olduğundan, pek çok sektör için çalışılmaktadır. ... -
Yavuz Turgul Sinemasında Nostalji
(2009)Toplumsal değişimlerin ortaya çıkardığı uyumsuzluklar bireylerde karamsarlık ve geçmişe özlem duyguları yaratabilir. Türkiye gibi bu tür keskin kırılma noktalarını sıkça yaşayan toplumlarda böylesi nostaljik duygulanımlar ... -
Yeni medya ortamında çocuk birey: Yeni iletişim teknolojileri ve medya pedagojisinin önemi
(2014)Çocuk bireyler ile yeni medya ya da yeni iletişim teknolojileri arasındaki ilişki nasıl düzenlenebilir? Bu soru ile ilgili tartışmaların oldukça eski bir kabule dayandığı söylenebilir. Teknoloji bir yandan uygarlığın yüz ... -
Yöneticilerin ve Çalışanların Bakış Açısıyla Sivil Toplum Kuruluşlarında Gönüllülerin Motivasyonları
(2016)Bireyin serbest zamanını veya emeğini kar amaçsız örgütler için gönüllü olarak kullanmasının nedenleri farklı disiplinler tarafından tartışılmaktadır. Bireyin herhangi bir sivil toplum kuruluşunda özgür iradesiyle faaliyette ... -
Yönetmen ve uyarlamada aşırı yorum: 'Yeraltından notlar' ve 'yeraltı' arasında
(2015)Herhangi bir ro manın filmini çekmek, cevapları üzerinde uzlaşılması çok da kolay olmayan birçok sorunu beraberinde getirir. Bunlardan ilki ve belki de en çok tartışılanı, uyarlanan romana sadık kalınıp kalınmadığıdır. Bu ... -
Yönetmen ve uyarlamada aşırı yorum: “Yeraltından Notlar” ve “Yeraltı” arasında
(Anadolu Üniversitesi, 2015)Herhangi bir romanın filmini çekmek, cevapları üzerinde uzlaşılması çok da kolay olmayan birçok sorunu beraberinde getirir. Bunlardan ilki ve belki de en çok tartışılanı, uyarlanan romana sadık kalınıp kalınmadığıdır. Bu ... -
Yükseköğretimde büyük veri ve öğrenme analitikleri: Güncel teori ve uygulamalar
(Anadolu Üniversitesi, 2017)Ben Kei Daniel editörlüğünde hazırlanan “Yükseköğretimde Büyük Veri ve Öğrenme Analitikleri: Güncel Teori ve Uygulamalar” başlıklı kitap, 2017 yılında yayımlanmıştır. Farklı alanlardaki yazarların katkısıyla iki ana tema ... -
Yükseköğretimde e-öğrenme ve engellilik
(Anadolu Üniversitesi, 2018)Jane Seale, Yüksek Öğretimde e-öğrenme ve engellilik adlı (e-Learning and Disability in Higher Education: accessibility research and practice, 2006) yapıtında ortaya koyduğu projesiyle eleştirel engellilik çalışmaları ... -
Zeki ve uyarlanabilir e-öğrenme ortamları (editöre mektup)
(Anadolu Üniversitesi, 2015)Zeki ve uyarlanabilir e-öğrenme ortamları, farklı kişilik özellikleri, bilgi düzeyleri, yetenek, öğrenme geçmişi, ilgi ve gereksinimlere sahip öğrenenler için faklı yollar, stratejiler, içerikler ve yaklaşımlar kullanarak ...