Ara
Toplam kayıt 9, listelenen: 1-9
Üniversitelerin kurumsal iletişim yönetimi : Anadolu Üniversitesi örnek olay çalışması
(Anadolu Üniversitesi, 2004)
İkinci Dünya Savaşı sonrası yaşanan gelişmeler, özellikle globalleşme süreci, pek çok değişikliği beraberinde getirmiştir. Değişen dünyada, yönetim şekilleri de değişim göstermiş, iş dünyasında, teknoloji, şeffaflık, bilgi, ...
Türkiye'de yükseköğretim kurumlarındaki kadın sorunları araştırma ve uygulama merkezlerinin halkla ilişkiler uygulamaları
(Anadolu Üniversitesi, 2000)
Toplumsal değişim, insanlar arasındaki rol ilişkilerini de çeşitlendirmiş, bu konudaki en keskin ayrım kadın erkek rolleri arasında olmuştur. Erkek egemen toplum düzeninde, rol dağılımı oldukça farklılaşmış ve kadınlar ...
Halkla ilişkilerde stratejik konu yönetiminde jenerik ilaç konusunun incelenmesi
(Anadolu Üniversitesi, 2005)
Konu yönetimi; bir kurum veya çıkar gruplarını olasılıkla etkileyecek ortaya çıkabilecek eğilimlerle ilgili olan noktalar veya sorunlara yönelik uygun eylemi alan ve bunu tahmin eden bir yönetim sürecidir. Konu yönetimi ...
Kurumsal itibar ve Anadolu Üniversitesi İ.B.F. örneği
(Anadolu Üniversitesi, 2005)
Küreselleşmenin etkileriyle rekabetin yoğunlaştığı günümüz iş hayatında kuruluşların faaliyetlerini sürdürebilmeleri, finansal performanslarının yanı sıra "görünmeyen bazı değerlerinin" de varlığına bağlı olmuştur. ...
Halkla ilişkilerde ölçümleme ve değerlendirme
(Anadolu Üniversitesi, 2003)
Halkla ilişkiler faaliyetlerinin son yıllarda basın bültenleri ve duyurumun dışına çıkıp çok daha karmaşık bir hal almasından , halkla ilişkiler faaliyetlerinin performansını bilmek isteyen halkla ilişkiler ajanslarının ...
Pazarlama amaçlı halkla ilişkiler uygulamalarında Aygaz örneği
(Anadolu Üniversitesi, 2001)
Günümüz modern kurum ve kuruluşları için hayati önem taşıyan işletme fonksiyonlarından biri pazarlamadır. Günümüzde bu fonksiyonun sağlıklı bir şekilde çalışması için tüm iletişim araçları seferber edilmiştir. İki yönlü ...
BM Küresel Sorumluluk Anlaşması bağlamında kurum içi halkla ilişkilerde mükemmellik ve çalışanların kurumsal sosyal sorumluluk algısı
(Anadolu Üniversitesi, 2009)
Kurumların iç hedef kitleleri ile formal iletişimini yöneten, planlayan ve böylece kurum içindeki bilginin paylaşımındaki eşitsizlikleri gidermeye çalısan kurum içi halkla ilişkiler, mükemmellik yaklaşımı çerçevesinde ...
Özel ilköğretim okullarındaki halkla ilişkiler uygulamalarının değerlendirilmesi ve İstanbul Özel Bilfen Çamlıca İlköğretim Okulu'nda bir uygulama örneği
(Anadolu Üniversitesi, 2009)
Bir ülkenin kalkınması ve geleceği için en önemli konu, vatandaşların nitelikli eğitimidir. Devlet okullarındaki finansman yetersizliği ve öğrenci fazlalığından kaynaklanan sorunlar, eğitimin kalitesini düşürmekte; özel ...
Kurumsal kimlik tanıtımını etkileyen faktörler : Türkiye'nin ilk 500 kurumuna yönelik bir alan araştırması
(Anadolu Üniversitesi, 2008)
Günümüzde kurumsal kimliğe verilen önemin artmasıyla birlikte bu çalışma, Alessandri'nin çalışmasını uyarlayarak Türkiye'de kurumsal kimlik tanıtımının önemini ve kurumsal kimlik tanıtımını etkileyen faktörleri araştırmaktadır. ...