Ara
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
Bankacılıkta hizmet kalitesi ve ISO 9000-9001-9004 standartlarının Koçbank kalite güvence sistemiyle karşılaştırılması
(Anadolu Üniversitesi, 2002)
Günümüzde uluslararası geniş pazarlarda, rekabetin çoğalması ve artan müşteri ihtiyaçları, yeni pazarlar kazanmayı ve eldekilerini korumayı zorlaştırmaktadır. Bu dönemde başarının tek ölçütü yüksek kalite düzeyinde ürün ...
Sanayi işletmelerinde toplam kalite yönetimi ve ISO 9000 uygulaması : Borusan, Arçelik ve Asil Çelik'te durum
(Anadolu Üniversitesi, 1995)
İşletmelerde kaliteli mal ve hizmet üretme çabaları, özellikle İkinci Dünya Savaşı'ndan sonra, kalitenin kontrol edilerek % 100 sağlanamayacağı görüşünün yerleşmesi ile değişik bir boyut kazanmıştır. Kalite sistemi oluşturarak ...