Ara
Toplam kayıt 27, listelenen: 1-10
Markaların iletişim dili olarak reklamda kışkırtıcılık kullanımı ve tüketici tepkileri
(Anadolu Üniversitesi, 2017)
Günümüz pazarında yaşanan yoğun rekabet ve iletişim kalabalığı arasında görünür olmak ve tüketicilerin dikkatini çekmek isteyen markalar çoğunlukla reklamda kışkırtıcılığa başvurmaktadır. Kışkırtıcılık, reklamlarda yaygın ...
Reklamda hikaye anlatımının etkiler hiyerarşisi bağlamında incelenmesi
(Anadolu Üniversitesi, 2018)
Reklamcılık en kaba haliyle, belirli bir reklamveren tarafından ücreti ödenerek yapılan ve reklama konu olan bir ürün ya da hizmeti satın aldırmayı amaçlayan iletişim biçimidir. Fakat reklamcılık bir ürünü satmanın ötesinde ...
Reklam etkililiği açısından geleneksel ve yeni medyadaki teklamların X, Y, ve Z kuşakları üzerindeki etkisi
(Anadolu Üniversitesi, 2018)
Günlük yaşantımızda önemli bir rol oynayan reklamlar, tüketicilerin yaşam biçimini büyük oranda şekillendirirken satın alma sürecinde de yer almaktadır. Esas olarak bireylerin imajlarını etkileyen reklamlar, düşünceler ve ...
Appearance management behaviors as the consequences of the beauty standards enforced by advertising a study of Turkish and Lebanese female university students
(Anadolu Üniversitesi, 2017)
Birçok çalışma, medyanın (genel olarak ve spesifik olarak reklamcılık) uluslararası izleyicilerin kafasında kurduğu ve uyguladığı "güzellik efsanesi" nin etkilerini incelemiştir. Bu tez çalışmasında bu etkileri göz ardı ...
Bir gerilla pazarlama uygulaması olarak ambient reklamcılık: Geleneksel ve ambient reklamın etkililik açısından karşılaştırılması
(Anadolu Üniversitesi, 2016)
Değişen pazar şartları ve tüketici tercihleri işletmeleri daha etkili pazarlama faaliyetleri yürütmeye zorlamaktadır. Bu bağlamda geleneksel yöntemlerin etkilerini yitirmeye başlamasıyla birlikte hem maliyet açısından daha ...
Basın ilanlarının grafik tasarım ilkelerine göre değerlendirilmesi : 1959-2009 yılları arasında Milliyet Gazetesinde yayınlanan Arçelik beyaz eşya basın ilanlarına yönelik bir içerik analizi
(Anadolu Üniversitesi, 2010)
Türkiye’de son 50 yılda ‘reklam tasarımı’ alanında yaşanan gelişime ve değişime odaklanan bu çalışmada, Milliyet Gazetesi’nde 1959-2009 yılları arasında yayınlanan Arçelik markasının beyaz eşya kategorisine ait tüm basın ...
İletişim etkileri açısından reklamlarda yaratıcılığın karşılaştırılması
(Anadolu Üniversitesi, 2013)
Bu araştırmanın temel amacı, iletişim etkileri açısından reklamda yaratıcılığın karşılaştırılmasıdır. Reklam planlanmış bir iletişim biçimidir ve bu planlama içinde reklamın iletişim etkileri önemli bir yer tutar. Reklamın ...
Televizyon reklamlarda[aynen] ünlü kullanımı : 2005 yılı televizyon reklamlarına yönelik bir içerik analizi
(Anadolu Üniversitesi, 2007)
Bu araştırmada, Türkiye'de 2005 yılında ulusal kanallarda yayınlanan, ünlülerin rol aldığı televizyon reklamları incelenmiştir ve televizyon reklamlarında ünlü kullanımının Türkiye'deki durumunun saptanması amaçlanmıştır. ...
Reklam yazarlığı ve yaratıcılığı üzerine bir profil araştırması
(Anadolu Üniversitesi, 2004)
Bu çalışmanın temel amacı, reklam yazarlarının profil özelliklerinin belirlenmesidir. Literatürde bir reklam yazarının taşıması gereken özellikler, alması gereken eğitimler, hangi konularda tecrübe sahibi olması gerektiği ...
Eskişehir yerel basınındaki reklamcılığın biçim ve içerik yönünden değerlendirilmesi
(Anadolu Üniversitesi, 1987)
Tüm insanlar nereye giderlerse gisinler beraberlerinde kişisel mekanlarını da taşırlar. Bu mekanın boyutları kişiden kişiye, şehirden köye değişmektedir. Toplumsal yaşamımızda bu mekan tüm ilişkilerimizi etkilemektedir, ...