Advanced Search

Now showing items 1-2 of 2

    • Günlük yaşamımızdaki değişim ve televizyon reklamları 

      Örem, Ayşın (Anadolu Üniversitesi, 1996)
      "Günlük yaşamımızdaki değişim ve televizyon reklamları" adlı çalışma yedi bölümden oluşmaktadır. Birinci bölümde, çalışmanın problemi, amacı, önemi, varsayımları sınırlılıkları ve tanımları yer almaktadır. İkinci bölümde, ...
    • Televizyon reklamlarında yaratıcı strateji 

      Gürgen, Haluk (Anadolu Üniversitesi, 1987)
      "Televizyon Reklamlarında Yaratıcı Strateji" adlı doktora tezi, bir etkileyici iletişim biçimi olarak reklamın yaratılma sürecini incelemektedir. Tezde reklam mesajının belirlenmesine ilişkin "Yaratıcı Strateji" modeli ...