Browsing İletişim Tasarımı ve Yönetimi by Subject "Televizyon reklamları"
Now showing items 1-2 of 2
-
Günlük yaşamımızdaki değişim ve televizyon reklamları
(Anadolu Üniversitesi, 1996)"Günlük yaşamımızdaki değişim ve televizyon reklamları" adlı çalışma yedi bölümden oluşmaktadır. Birinci bölümde, çalışmanın problemi, amacı, önemi, varsayımları sınırlılıkları ve tanımları yer almaktadır. İkinci bölümde, ... -
Televizyon reklamlarında yaratıcı strateji
(Anadolu Üniversitesi, 1987)"Televizyon Reklamlarında Yaratıcı Strateji" adlı doktora tezi, bir etkileyici iletişim biçimi olarak reklamın yaratılma sürecini incelemektedir. Tezde reklam mesajının belirlenmesine ilişkin "Yaratıcı Strateji" modeli ...