Konu "Müşteri hizmetleri" için Turizm İşletmeciliği listeleme
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
-
Havayolu taşımacılığında müşteri memnuniyeti : Türk Hava Yolları müşterileri üzerine bir araştırma
(Anadolu Üniversitesi, 2011)Ekonomik sınırların neredeyse tamamen ortadan kalktığı dünya pazarlarında, başarıyı yakalamanın en önemli koşulunu rekabet gücü oluşturmaktadır. Düşük kârlarla çalışan ve havacılık kurallarının da etkisiyle çok şiddetli ... -
Otel işletmelerinde hizmet kalitesi ve Şile Bölgesinde bir araştırma
(Anadolu Üniversitesi, 1998)Bu çalışmada, hizmet işletmeleri açısından büyük önem taşıyan kalite kavramı otel işletmeleri açısından ele alınmıştır. Çalışma üç bölümden oluşmaktadır. Birinci bölümde, genel olarak kalite ve hizmet kalitesi kavramı, ... -
Şarap evlerinde yaşanan tüketici deneyimleri üzerine bir araştırma
(Anadolu Üniversitesi, 2013)İnsanlık tarihi geçmişten günümüze kadar farklı aşamalardan geçmiş; tüketici istek, ihtiyaç ve beklentilerinde değişiklikler meydana gelmiştir. Bu değişimlerle birlikte işletmeler, rekabet ortamında öne çıkabilmek için ...