Ara
Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5
Otel işletmelerinde personelin sosyo-psikolojik sorunları ve bir uygulama
(Anadolu Üniversitesi, 1998)
Otel işletmeleri, içinde bulundukları rekabet ortamında teknolojinin olanaklarından yararlanarak; fiziki yapılarıyla, iç dekorasyonlarıyla, kullandıkları malzemelerle insanlara her türlü konforu sağlamaya çaba gösterirken, ...
Otel işletmelerinde önbüro personelini işe alma süreci ve beş yıldızlı otel işletmelerinde araştırma
(Anadolu Üniversitesi, 1998)
Turizm ve otelcilik sektörü diğer sektörlerden daha çok insan unsuruna dayanır. Çünkü insan ilişkileri hiçbir sektörde bu kadar direkt değildir. Bu nedenle eğer otel işletmeciliğinde başarı isteniyorsa, bu işin temel ...
Afyon ili'ndeki termal otel işletmelerinde işgören profili
(Anadolu Üniversitesi, 2002)
Termal turizm, kaplıca, ılıca, içme gibi şifalı doğal su kaynaklarının sağlık kurallarına uygun bir biçimde tedavi aracı olarak kullanılmasıdır. Diğer turizm çeşitlerine göre farklı özelliklere sahiptir. Bu özelliklerden ...
Bir performans değerleme modeli olan 360 derece geribildirimin beş yıldızlı otellerde uygulama denemesi
(Anadolu Üniversitesi, 2002)
İşletmeler sahip oldukları kaynakları etkin bir şekilde kullanarak hem rakipleriyle mücadele etmek, hem de pazar paylarını artırarak sektörde iyi bir yer edinme çabası içindedir. Bunu gerçekleştirebilmek için insan kaynağına ...
Otel işletmelerinde çalışan motivasyonunun sağlanmasında ABCD modelinin kullanılması
(Anadolu Üniversitesi, 2015)
Otel yöneticilerinin en temel görevlerinden biri, çalışanlarının motivasyonlarını sağlamaktır. Ancak gerçekleştirilen birçok araştırma, otel işletmelerinde düşük çalışan motivasyonu sorunun örgütsel bir patoloji haline ...