Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
Beş yıldızlı otel işletmeleri için getiri yönetimi uygulama modeli
(Anadolu Üniversitesi, 2001)
Sürekli zorlaşan rekabet koşulları otel işletmelerinde talep ve kapasite yönetiminin önemini artırmakta ve sistematik yönetim yaklaşımlarına ihtiyaç duyulmaktadır. Bu nedenle çalışmada beş yıldızlı otel işletmeleri için ...
Seyahat işletmelerinde profesyonel turist rehberliği, rehberlik mesleğinin sorunları ve çözüm önerileri üzerine bir alan araştırması
(Anadolu Üniversitesi, 2001)
Profesyonel Turist Rehberlerinin, turizm sektöründe büyük görevleri ve o ölçüde de sorumlulukları vardır. Çünkü turist ile yakın ilişkide olan rehberdir. Onun davranışları turiste, toplum ve ülke hakkında fikir ve bilgi ...
Otel işletmelerinde kat hizmetleri personelinin hijyen kurallarına ilişkin davranışları
(Anadolu Üniversitesi, 2001)
Hijyen, otel işletmeleri için sağlıklı bir ortamın oluşturularak müşteri memnuniyetinin sağlanması açısından önem arzeder. Otellerde temiz ortamın oluşturulması ile görevli olan kat hizmetleri personelinin işlerini yürütürken ...