Ara
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
Otel işletmelerinin yiyecek-içecek hizmetlerinde dış kaynak kullanımı (outsourcing) : hizmet kalitesine yönelik yönetici ve müşteri algılamalarının Antalya örneği ile değerlendirilmesi
(Anadolu Üniversitesi, 2006)
Günümüzde, farklı ürün ve hizmetlerin tüketicilerin beğenisine sunulması, varolan ürün ve hizmetlere yeni özelliklerin eklenmesi, gittikçe zorlaşan rekabet koşulları, eğitimli işsiz sayısındaki artış ve artan maliyetler ...
6 Sigma yaklaşımının hizmet sektöründe kullanılması ve konaklama işletmelerinde uygulanabilirliği
(Anadolu Üniversitesi, 2008)
Rekabet koşullarının git gide ağırlaştığı dünya ekonomisinde işletmeler karlılıklarını sürdürebilmek için maliyetlerini azaltmanın ve verimliliklerini arttırmanın yollarını aramaktadırlar. Bu çalışmalarda 6 Sigma işletmelere, ...