Ara
Toplam kayıt 14, listelenen: 1-10
Otellerde sosyal medya pazarlamasının yararlarına yönelik yönetici algılarının belirlenmesi : Antalya örneği
(Anadolu Üniversitesi, 2013)
Bu araştırmanın amacı; Antalya ili örneğinde, 4 ve 5 yıldızlı otellerde ve tatil köylerinde çalışan genel müdürlerin ve departman yöneticilerinin sosyal medyayı pazarlama amacıyla kullanım düzeylerinin belirlenmesi ve ...
Aile turizmine yönelik hizmet veren otel işletmelerinde hizmet kalitesi : Antalya Bölgesinde Türk ve Alman turistlere yönelik bir araştırma
(Anadolu Üniversitesi, 2007)
Yalnız seyahat eden bireylere göre farklı beklenti, istek ve gereksinimlere sahip olan aileler, turizm pazarında farklı potansiyel müşteri tipleri oluşturmaktadır. Seyahat acentaları, ulaştırma ve otel işletmeleri tarafından ...
Şehir otellerinde üst düzey yönetici seçiminde öncelikli görülen yetkinliklerin AHP yöntemi ile değerlendirilmesi : Eskişehir örneği
(Anadolu Üniversitesi, 2017)
İşletmeler faaliyetlerini uzun dönemli sürdürmek ve yoğun rekabet ortamında öne geçmek için yeteneklerini geliştirmelidirler. İşletme yeteneklerinin geliştirilmesi, mevcut insan kaynaklarının yerleştikleri pozisyona ve ...
Çevre yönetimi uygulayan yeşil otel işletmelerinde yeşil müşteri deneyimi üzerine bir araştırma
(Anadolu Üniversitesi, 2012)
Günümüzde değişen pazarlama anlayışı müşteri memnuniyetinde müşteri deneyiminin önemine vurgu yapmaktadır. Müşteri deneyiminde ise sadece ürüne ilişkin ihtiyaç ve isteklerin karşılanması yeterli olmamakta, aynı zamanda ...
İstanbul'daki beş yıldızlı otel restoranlarının rekabet stratejilerinin belirlenmesine yönelik bir uygulama
(Anadolu Üniversitesi, 2003)
Yiyecek ve içecek işletmelerinin içinde bulunduğu rekabet ortamı, işletmelerin kendilerini ve pazardaki rakiplerini doğru bir biçimde analiz etmelerini ve faaliyette bulundukları pazar yapısının incelenmesini gerektirmektedir. ...
Otel işletmeleri önbüro bölümü yönetiminde süreç yaklaşımının süreç iyileştirmede kullanılması üzerine bir uygulama çalışması
(Anadolu Üniversitesi, 2004)
Otel İşletmelerinde önbüro bölümü dikey organizasyon yapısı içerisinde yer alsa bile kurduğu yatay ilişkiler ve açıkça tanımlanabilen alt işlemler yardımıyla, süreç yaklaşımı içerisinde incelenebilir bir yapıya sahiptir. ...
Beş yıldızlı otel işletmeleri için getiri yönetimi uygulama modeli
(Anadolu Üniversitesi, 2001)
Sürekli zorlaşan rekabet koşulları otel işletmelerinde talep ve kapasite yönetiminin önemini artırmakta ve sistematik yönetim yaklaşımlarına ihtiyaç duyulmaktadır. Bu nedenle çalışmada beş yıldızlı otel işletmeleri için ...
Otel işletmelerinde hizmet kalitesi ve Şile Bölgesinde bir araştırma
(Anadolu Üniversitesi, 1998)
Bu çalışmada, hizmet işletmeleri açısından büyük önem taşıyan kalite kavramı otel işletmeleri açısından ele alınmıştır. Çalışma üç bölümden oluşmaktadır. Birinci bölümde, genel olarak kalite ve hizmet kalitesi kavramı, ...
Otel işletmelerinde örgüt kültürü : Falez Otel'de örgüt kültürü araştırması
(Anadolu Üniversitesi, 1999)
Bilgi çağını yaşadığımız günümüzde süratli değişimlere sahne olan hizmet sektöründe rekabet gücüne sahip olabilmek ve mücadeleden galip çıkabilmek için işletmelerin, amaç, strateji ve politikalarının oluşmasında ve ...
Otel işletmelerinin potansiyel çalışanlara yönelik izlenim yönetimi taktikleri
(Anadolu Üniversitesi, 2016)
Bu tez çalışmasında, Türkiye'deki otel işletmelerinin web siteleri üzerinden potansiyel çalışanları etkilemek amacıyla ne tür izlenim yönetimi taktiklerine başvurduklarının belirlenmesi amaçlanmıştır. Ayrıca, otellerin web ...