Ara
Toplam kayıt 8, listelenen: 1-8
Şarap evlerinde yaşanan tüketici deneyimleri üzerine bir araştırma
(Anadolu Üniversitesi, 2013)
İnsanlık tarihi geçmişten günümüze kadar farklı aşamalardan geçmiş; tüketici istek, ihtiyaç ve beklentilerinde değişiklikler meydana gelmiştir. Bu değişimlerle birlikte işletmeler, rekabet ortamında öne çıkabilmek için ...
Kurumsal sosyal sorumluluk faaliyetlerinin müşteri bağlılığına etkisi : yiyecek içecek sektöründe bir uygulama
(Anadolu Üniversitesi, 2013)
Hizmet sektörünün alt bileşenlerinden biri sayılan yiyecek ve içecek sektörü yoğun bir rekabet içerisindir. Tüketici davranışlarını anlamak ve iyi analiz etmek işletmeleri başarıya ulaştırmada ve yaşanan bu yoğun rekabetçi ...
Boş zaman literatürünün Dünya'daki gelişimi : Leisure Science dergisinde yayımlanan makaleler üzerine inceleme/ Taki Can Metin.
(Anadolu Üniversitesi, 2013)
Bu çalışma boş zaman literatürü üzerinden alanın bilimsel temelleri ve diğer alanlar ile etkileşiminin ortaya çıkarılmasını amaçlamaktadır. Bu kapsamda Leisure Science dergisinde 1997-2012 yıllarında yayımlanan 349 makalenin ...
Doğa deneyimleri açık alan rekreasyon güdüleri ve tatil aktivite tercihleri arasındaki ilişkinin belirlenmesi
(Anadolu Üniversitesi, 2013)
Açık alan rekreasyonu olan doğa aktiviteleri, turizm, spor, eğitim, gibi farklı alanların etkisiyle hızla gelişen sosyal bir olgudur. Bu çalışmada, doğa aktivitelerinin turizm ve rekreasyon ürünü olarak pazarlanmasına fayda ...
Seyahat acentalarında ekolojik sürdürülebilir ürün yönetimi : Türkiye üzerine nitel bir araştırma
(Anadolu Üniversitesi, 2013)
Seyahat acentalarında doğal çevrenin korunmasına yönelik sürdürülebilirlik faaliyetleri çerçevesinde ele alınan bu araştırmanın temel amacı, Türkiye Seyahat Acentaları Birliği (TÜRSAB) Doğa, Macera ve Sürdürülebilirlik ...
Otellerde sosyal medya pazarlamasının yararlarına yönelik yönetici algılarının belirlenmesi : Antalya örneği
(Anadolu Üniversitesi, 2013)
Bu araştırmanın amacı; Antalya ili örneğinde, 4 ve 5 yıldızlı otellerde ve tatil köylerinde çalışan genel müdürlerin ve departman yöneticilerinin sosyal medyayı pazarlama amacıyla kullanım düzeylerinin belirlenmesi ve ...
Türkiye'de turizm pazarlaması alanyazınının gelişim süreci (1990-2012)
(Anadolu Üniversitesi, 2013)
Turizm pazarlaması alanı, Türkiye?de turizm konulu akademik çalışmalar içinde önemli bir yere sahiptir. Türkiye?deki turizm pazarlaması alanyazınının 1990-2012 yılları arasında geçirmiş olduğu değişimin belirlenmesinin ...
Kırsal turizm bölgelerinde festivallerin yerel halk üzerindeki sosyal etkileri : Beypazarı Festivaline yönelik bir araştırma
(Anadolu Üniversitesi, 2013)
Günümüzde turizm, kırsal turizm bölgelerinde önemli bir gelir kaynağı haline gelmektedir. Kırsal turizm bölgelerini turistler için çekici kılan çeşitli unsurlar vardır. Bunlar, doğal güzellikler, tarihi ve kültürel ...