Başlık için Uzaktan Eğitim listeleme
Toplam kayıt 178, listelenen: 43-62
-
Bağlantıcı kitlesel açık çevrimiçi derslerde etkileşim örüntüleri ve öğreten-öğrenen rollerinin belirlenmesi
(Anadolu Üniversitesi, 2016)Bu doktora tez çalışmasının amacı bağlantıcı kitlesel açık çevrimiçi derslerde (KAÇD) etkileşim örüntülerini ve öğreten-öğrenen rollerini belirlemeye çalışmaktır. Bu amaç doğrultusunda araştırmada karma araştırma yöntemi ... -
Bağlantıcı mobil öğrenme ortamlarında yönlendirici destek
(Anadolu Üniversitesi, 2013)Ağ toplumu süreciyle birlikte sosyal ağlar ve bilgiye her an her yerden erişim sağlayan mobil platformlar öğrenmenin gerçekleştiği yeni mecralar olarak öğrenme süreç ve yaklaşımlarını da dönüştürmektedir. Bu durum öğrenme ... -
Bağlantıcılık temelli mikro-öğrenmenin yabancı dil öğreniminde uygulanabilirliği : Voscreen örneği
(Anadolu Üniversitesi, 2018)Bu çalışmada, bağlantıcı öğrenme kuramını temel alan mikro-öğrenmenin yabancı dil öğreniminde uygulanabilirliği araştırılmıştır. Bu amaçla, bağlantıcı öğrenme kuramı ile mikro-öğrenme yaklaşımının temel niteliklerini taşıyan ... -
Bankacılık hizmetiçi eğitimi için bir çevrimiçi eğitim tasarımı
(Anadolu Üniversitesi, 2003)Bu çalışmanın temel amacı, bankacılık hizmetiçi eğitim uygulamalarında çevrimiçi eğitim ortamından nasıl yararlanılabileceğini ortaya koymaktır. Bu amaçla bir model önerisi geliştirilmiştir. Ortaya konan model önerisinde ... -
Building knowledge networks through project-based online learning: A study of developing critical thinking skills via reusable learning objects
(Pergamon-Elsevier Science LTD, 2007)The main purpose of this paper is to explore and discuss the main characteristics of project-based online learning (PBOL) to promote learners' critical learning skills through reusable learning objects (RLOs) from global ... -
Building powerful online synchronous communications: A framework for lifelong learning in distance education
(IGI Global, 2007)Digital citizens have been using online synchronous communications (OSCs)-based milieus since the last decade. OSCs can provide these online communities with new and challenging opportunities via instant interactions, which ... -
Büro yönetimi ve sekreterlik önlisans programının değerlendirilmesi
(Anadolu Üniversitesi, 2005)Bu araştırmanın amacı, Büro Yönetimi ve Sekreterlik Önlisans Programım amaç, içerik, öğretim yöntemleri açısından incelemek ve değerlendirmektir. Çalışmanın önemi, konu hakkında ileride yapılacak araştırmalara gerekli ... -
CCovıd-19 pandemisi sürecinde yükseköğretim açısından açık ve uzaktan öğrenme bileşenlerinin değerlendirilmesi
(Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2023)Covid-19 pandemisi gibi krizlerin oluşturduğu kritik durumlarda, eğitimin sürekliliğinin sağlanması adına çözüm olarak işe koşulan uygulamalar iyi planlanmış, tüm dinamiklerinden yararlanılmış ideal bir Açık ve Uzaktan ... -
Comparing the Internet Usage of Pre-service Language Teachers With Teachers of Other Subjects: Distance Learning vs. On-Campus Learning
(University Nacional Colombia, Facultad Ciencias Humanas, 2017)Teachers play a crucial role in helping individuals gain adequate Internet competency, which requires teachers themselves to be Internet-literate. The purpose of this study is to investigate the Internet use of the distance ... -
Continuous Partial Attention as a problematic technology use: A case of educators
(Matt Elbeck, 2013)Continuous Partial Attention is a current concept open to research which, besides multitasking, intensely occupies the agenda of education, communication and cognitive psychology. The purpose of the present study was to ... -
Cultural interpretations of the visual meaning of icons and images used in North American web design [L’interprétation culturelle de la signification visuelle des icônes et images utilisées dans la conception de sites Web en Amérique du Nord] [Kulturelle interpretationen der visuellen bedeutung der symbole und bilder, die in nordamerika web-design benutzt werden] [La interpretación cultural del significado visual de iconos y imagenes utilizados en el diseño de sitios Web en América del Norte]
(2009)This study examines cross-cultural interpretations of icons and images drawn from US academic websites. Participants from Morocco, Sri Lanka, Turkey, and the USA responded to an online questionnaire containing 18 icons and ... -
Çevrimiçi bir destek olarak sunulan iktisada giriş dersinin öğrenci memnuniyeti üzerine etkisi : Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesinde bir uygulama örneği
(Anadolu Üniversitesi, 2003)İletişim teknolojilerindeki hızlı gelişme ve bunun sonucu olarak üretilen bilgiye çok hızlı erişilebilmesi, eğitim sistemlerini de etkilemektedir. Okula devam edemeyen bireyler yanında, yaşam boyu eğitim alma isteği, uzaktan ... -
Çevrimiçi dersler için uyarlanabilirliğe dayalı oyunlaştırma tasarımı ilkelerinin incelenmesi
(Anadolu Üniversitesi, 2018)Bu araştırma, çevrimiçi dersler için uyarlanabilirliğe dayalı oyunlaştırma tasarımı ilkelerinin belirlenmesini amaçlamaktadır. Bu amaç doğrultusunda araştırmaya oyunlaştırma ve uyarlanabilir öğrenme gibi iki temel kuramsal ... -
Çevrimiçi işbirliği ekiplerinde öğrenenlerin sorun çözerek öğrenmeyle ilgili tutum ve görüşleri
(Anadolu Üniversitesi, 2007)Bu çalışma, çevrimiçi öğrenme ortamlarında verilen ekip ödevlerinin, Öğrenenlerin işbirliği ile çalışarak sorun çözme becerilerinin gelişimine etkilerini ve Öğrenenlerin çevrimiçi ortamda işbirliği ile öğrenmeye karşı ... -
Çevrimiçi öğrenenlerin farklı destek ortamlarını kullanma sıklıklarıyla sosyal bulunuşluk algıları arasındaki ilişki
(Anadolu Üniversitesi, 2007)Bu çalışma Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Bilgi Yönetimi Önlisans Programı'na kayıtlı öğrencilerin kendilerine sunulan akademik destek hizmetleri kapsamındaki e-posta, forum ve sanal sınıf uygulamalarına katılma ... -
Çevrimiçi öğrenenlerin sözsüz iletişim unsurlarını kullanma sıklıkları ve topluluk olma duyguları arasındaki etkileşim
(Anadolu Üniversitesi, 2008)Bu çalışmanın genel amacı, çevrimiçi öğrenenlerin e-posta gönderirken sözsüz iletişim unsurlarını kullanma sıklıktarı ve topluluk olma duyguları arasında etkileşim olup olmadığını belirlemektir. Araştırmada çevrimiçi ... -
Çevrimiçi öğrenme destekli yabancı dil öğreniminde öğrenenlerin teknoloji uyumlarının tutum, özyeterlik algısı ve farklı ortamların kullanım sıklıklarıyla belirlenmesi
(Anadolu Üniversitesi, 2009)Bu çalışmanın genel amacı, çevrimiçi ortam yardımıyla yabancı dil öğrenenlerinin bu ortamla öğrenmeye ilişkin uyumlarını tutum, özyeterlik algısı ve kendilerine sunulan çevrimiçi ortamların kullanım sıklıları yoluyla ... -
Çevrimiçi öğrenme ortamlarında transaksiyonel uzaklık algısını etkileyen faktörler
(Anadolu Üniversitesi - Sağlık Bilimleri Enstitüsü, 2019)Dewey ve Moore öncülüğünde ortaya çıkan transaksiyonel uzaklık kavramı uzaktan öğrenme bağlamına uyarlanmış ve öğrenen ile öğreten arasındaki mesaj akışında boşluklara ve yanlış anlaşılmalara neden olabilecek iletişimsel ...