Yazar "Kurubacak, Gülsün" için Uzaktan Eğitim listeleme
-
Açık ve uzaktan esnek öğrenme ortamlarında yapay zeka tekniğiyle strateji karar modelinin oluşturulması
Güler, Emel (Anadolu Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020)Bu çalışmanın temel amacı, Açık ve Uzaktan Esnek Öğrenme (AUEÖ) ortamlarının tasarımında, yapay zeka tekniğiyle odak strateji karar modelinin oluşturulmasıdır. Çalışmadaki modelin oluşturulması için esnek öğrenme yaklaşımı ... -
Açık ve uzaktan öğrenmede blokzincir teknolojisi ile sürdürülebilir bir eğitim cüzdanı uygulamasının geliştirilmesi
Yıldırım, Hakan (Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2023)Blokzincir teknolojisinin ortaya çıkışıyla birlikte Web3 olarak adlandırılan ve İnternetin merkezi olmayan şekilde çalışmasını, kullanıcısının kendi verisine sahipliğini ve yönetimini kontrol altına almasını amaçlayan ... -
Asynchronous content design for flexible learning: The macro and micro level of frameworks to share knowledge online between professionals and community
Kurubacak, Gülsün; Yüzer, Tevfik Volkan (IGI Global, 2006)[No abstract available] -
Building knowledge networks through project-based online learning: A study of developing critical thinking skills via reusable learning objects
Kurubacak, Gülsün (Pergamon-Elsevier Science LTD, 2007)The main purpose of this paper is to explore and discuss the main characteristics of project-based online learning (PBOL) to promote learners' critical learning skills through reusable learning objects (RLOs) from global ... -
Building powerful online synchronous communications: A framework for lifelong learning in distance education
Yüzer, Tevfik Volkan; Kurubacak, Gülsün (IGI Global, 2007)Digital citizens have been using online synchronous communications (OSCs)-based milieus since the last decade. OSCs can provide these online communities with new and challenging opportunities via instant interactions, which ... -
Çevrimiçi öğrenmede eğitim gereksinimlerinin belirlenmesi ve öğrenen görüşleri : sağlık çalışanlarına ilişkin bir uygulama
Boz, Belgin (Anadolu Üniversitesi, 2008)Bu araştırma, uzaktan çevrimiçi öğrenmeye ilişkin eğitim gereksinimlerinin belirlenmesinde hemşirelerin görüşlerini almayı amaçlayan nitel bir durum çalışmasıdır Araştırmada ALINE (Active Learning In Nursing Education) ... -
Developing critical thinking skills through Interactive Radio Programs (IRPs): Building online knowledge networks in distance education
Kurubacak, Gülsün (2005)In considering how best to optimize distance education systems, economy (cost effectiveness and efficiency), technology (communication technologies) and equity (gender, accessibility, minority, language, religion etc.) are ... -
Integrating Internet Protocol Television (IPTV) in distance education: A constructivist framework for social networking
New communication technologies and constructivist pedagogy have the great potential to build very powerful paradigm shifts that enhance Internet Protocol Television (IPTV) in distance education. Therefore, the main purpose ... -
Karma öğrenme sistemlerinde ulaşılabilir bilgisayar teknolojilerinin kullanımı
Yılmaz, Gülcan (Anadolu Üniversitesi, 2011)Karma öğrenme (hybrid learning – h-learning), ulaşılabilir bilgisayar teknolojileri (ubiquitous computing - u-computing) ve ulaşılabilir öğrenme (ubiquitous learning – u-learning), öğrenme deneyiminin geleceğinde yer alan ... -
Kullanıcı tarafından oluşturulan web sayfa içeriklerinin hetagoji tabanlı özelleştirilmesi
Dulkadir Yaman, Nihal (Anadolu Üniversitesi, 2018)Bu çalışmanın temel amacı, kullanıcı konumunda olan ebeveyn ve çocuklar tarafından oluşturulacak bir web sayfa içeriğinin Hetagoji yaklaşımına dayalı olarak özelleştirilmesinin aile ve çocuk ile birlikte yapılmasına ilişkin ... -
Mobile Technologies and Augmented Reality in Open Education Preface
Kurubacak, Gülsün; Altınpulluk, Hakan (Igi Global, 2017)… -
Sosyo teknik kuram çerçevesinde esnek bir çevrimiçi öğrenme modeli : bilgisayar mühendisliği lisans programı örneği
Görü Doğan, Tülay (Anadolu Üniversitesi, 2012)Bu araştırma, Bilgisayar Mühendisliği Lisans Programlarının uzaktan eğitim aracılığıyla tasarlanmasına yönelik bir modelin geliştirilmesini amaçlamaktadır. Modelin oluşturulması sürecinde iki temel kuramdan yararlanılmıştır: ... -
Transformative learning and online education: Aesthetics, dimensions and concepts
Yüzer, Tevfik Volkan; Kurubacak, Gülsün (IGI Global, 2010)Understanding how to prepare transformative learning sessions and courses and design an environment for prospective online learners is a critical, as it facilitates the transfer of information, knowledge and learning from ... -
Understanding transformative learning in online education
Yüzer, Tevfik Volkan; Kurubacak, Gülsün (IGI Global, 2010)In these days when innovation and creativity have become crucial in online education programs and courses, higher education institutions should consider about the judgments of authorities about these novel activities, ... -
Uzaktan eğitim lisansüstü programlarının teknoloji boyutunun yapılandırılması : dönüşümcü sosyal ağ sentezi
Uça Güneş, E. Pınar (Anadolu Üniversitesi, 2014)Bu çalışmada, Uzaktan Eğitim yöntemi ile yürütülecek Uzaktan Eğitim Lisansüstü Programlarının Teknoloji boyutunun yapılandırılmasına ilişkin bir model geliştirilmesi amaçlanmıştır. Öğrenme ve iletişim boyutlarının da göz ... -
Uzaktan eğitime ekolojik bir yaklaşım : sürdürülebilir uzaktan bilgisayar mühendisliği eğitimi ekosistemi önerisi
Gündoğan, Mihraç Banu (Anadolu Üniversitesi, 2012)Nitel bir durum çalışması olan bu araştırma, sürdürülebilir uzaktan eğitimi ekosisteminin tanımlandığı ve uzaktan bilgisayar mühendisliği eğitimi odağında atık kavramının çözümlendiği bir tasarım önerisi belirlemeyi ... -
Üniversite-toplum işbirliğinde öğrenen-ders yönetimi etkileşimi : Second Life (SL) üzerine bir çalışma
Göksel Canbek, Nil (Anadolu Üniversitesi, 2009)Bu araştırma, Üniversite-Toplum İşbirliği çerçevesinde Second Life (SL) sanal platformunda gerçekleşen öğrenen-ders yöneticisi etkileşimi üzerine uzaktan eğitim uzmanlarının görüşlerini almayı amaçlayan bir durum çalışmasıdır. ... -
Yabancılara teknoloji tabanlı Türkçe öğretimi : dinleme becerisinin kazandırılmasına ilişkin durum analizi
Yayla, N. Demet (Anadolu Üniversitesi, 2014)Bu araştırma, Türkçenin yabancı (ikinci) dil olarak teknoloji tabanlı öğretiminde dinleme becerisinin Türkiye’deki durumuna ve geliştirilmesine yönelik bir alan yazın çalışmasıdır. Bu bağlamda, teknolojinin dil öğretimi ...