Ara
Toplam kayıt 10, listelenen: 1-10
Multitasking or continuous partial attention: A critical bottleneck for digital natives
(2013)
With the beginning of the second half of the past century, advances in Information and Communication Technologies had unprecedented influence deeply felt in all social structures. The effects were so much widespread that ...
Continuous Partial Attention as a problematic technology use: A case of educators
(Matt Elbeck, 2013)
Continuous Partial Attention is a current concept open to research which, besides multitasking, intensely occupies the agenda of education, communication and cognitive psychology. The purpose of the present study was to ...
Programlama dillerinin çevrimiçi öğretimi : öğrenenlerin tutumlarının, memnuniyetlerinin ve akademik başarılarının incelenmesi
(Anadolu Üniversitesi, 2013)
Bu çalışmanın genel amacı, Programlama Dilleri I dersi için hazırlanan çevrimiçi öğrenme ortamı olan Uzaktan Öğrenme Platformuna (UÖP) ilişkin, öğrenenlerin tutumlarını ve doyumlarını belirlemek, platform hakkında öğrenen ...
Genişletilmiş gerçeklik ile zenginleştirilmiş öğrenme materyallerinin öğrenen başarısı ve memnuniyeti üzerindeki etkisi
(Anadolu Üniversitesi, 2013)
Bu araştırmanın amacı, genişletilmiş gerçeklik ile zenginleştirilmiş öğrenme materyali kullanımının öğrenenlerin başarısı ve memnuniyet düzeyine etkisini belirlemektir. Yarı-deneysel olarak desenlenen araştırmada çalışma ...
Bağlantıcı mobil öğrenme ortamlarında yönlendirici destek
(Anadolu Üniversitesi, 2013)
Ağ toplumu süreciyle birlikte sosyal ağlar ve bilgiye her an her yerden erişim sağlayan mobil platformlar öğrenmenin gerçekleştiği yeni mecralar olarak öğrenme süreç ve yaklaşımlarını da dönüştürmektedir. Bu durum öğrenme ...
Açık ve uzaktan öğrenmeye yönelik etkileşimli e-kitap değerlendirme kriterlerinin belirlenmesi
(Anadolu Üniversitesi, 2013)
Bu araştırmanın amacı açık ve uzaktan öğrenme sistemleri için etkileşimli e-kitap değerlendirme kriterlerinin belirlenmesidir. Araştırma, Delphi tekniği ve heuristic yaklaşımın veri toplamak ve analiz etmek için kullanıldığı ...
Türkiye'de üniversite öğrencilerinin ve öğretim elemanlarının açık ve uzaktan öğrenmeye hazırbulunuşlukları
(Anadolu Üniversitesi, 2013)
Bu araştırmanın temel amacı Türkiye’deki üniversitelerde öğrenim gören öğrencilerin ve görev yapan öğretim elemanlarının AUÖ’ye (Açık ve Uzaktan Öğrenme) yönelik hazırbulunuşluklarını incelemektir. Hazırbulunuşluk kapsamında ...
Çevrimiçi uygulama topluluklarında bilişsel biçimin öğrenen davranışlarına etkisi
(Anadolu Üniversitesi, 2013)
Bu çalışma, yenilikçi eğitim uygulamalarından biri olan çevrimiçi uygulama topluluklarında, bilişsel biçimin öğrenen davranışlarına etkisini gözlemleyen bir durum çalışmasıdır. Çalışma doğrultusunda, bir ürün oluşturmaya ...
Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Programlarında yer alan genel matematik dersinin etkililiğinin değerlendirilmesi : Gaziantep örneği
(Anadolu Üniversitesi, 2013)
Bu çalışmanın temel amacı, Anadolu Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi'ne kayıtlı olup Gaziantep ilinde ikamet eden, 400 öğrencinin, programlardaki Genel Matematik dersinden zorlanma durumlarını ve zorlanma nedenlerini ...
IPTV'de uzaktan eğitim amaçlı sosyal ağ oluşturma
(Anadolu Üniversitesi, 2013)
Bu araştırma, IPTV ortamında uzaktan eğitim amaçlı sosyal ağ oluşturulmasına ilişkin IPTV uzmanlarının görüşlerini almayı amaçlayan nitel bir durum çalışmasıdır. Araştırma Sosyal Ağ Kuramı ve Karar Verme Yaklaşımı temel ...