Yazar "Ünlü, İlhan" için Yüksek Lisans listeleme
-
Internet'te reklamcılık
Gür, Özgür (Anadolu Üniversitesi, 2000)Dil, din, ırk, cinsiyet ayrımı gözetmeden kıtalararası tüketicilere ulaşmaya ve geri bildirimin anında alınmasına ortam yaratan bilgisayar ve Internet, reklam veren, reklam ajansı, tüketici ve pazar ilişkilerine yeni bir ... -
Reklam ajanslarının iletişim süreci içindeki yeri, organizasyon yapıları ve fonksiyonları
Yılmaz, Okşan (Anadolu Üniversitesi, 1990)Reklamverenlerin yaratıcılık, medya, araştırma vb. her konudaki isteklerine daha kolay cevap verebilmek, ekonomik, sosyal ve siyasi dalgalanmalar karşısında ayakta kalabilmek için reklam ajanslarının bünyelerine uygun olan ... -
Uluslararası pazarlamada tutundurma kararları : Coca-Cola örneği
Özsoy, Nevzat (Anadolu Üniversitesi, 1989)Günümüzde, uluslararası pazarlama yapan firmaların faaliyetlerini incelediğimizde, firmaların uluslararası pazarlarda etkinlik sağlayabilmeleri için modern pazarlama anlayışını benimseyip uygulamaları gerekmektedir. Çünkü, ...