dc.contributor.advisor | Genç Kumtepe, Evrim | |
dc.date.accessioned | 2020-07-03T07:20:41Z | |
dc.date.available | 2020-07-03T07:20:41Z | |
dc.date.issued | 2018 | en_US |
dc.date.submitted | 2018 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11421/23613 | |
dc.description.abstract | Açık ve Uzaktan Öğrenme (AUÖ) ortamları tüm dünyada olduğu gibi Türkiye'de de son yıllarda yoğun bir şekilde kullanılmaktadır. Yabancı dil eğitimlerinde özellikle de İngilizce alanında artan ihtiyaçlara karşılık vermek amacıyla, AUÖ yoluyla çok sayıda eğitim bulunduğu görülmektedir. Bu tezde değerlendirmesi yapılan Çevrimiçi İngilizce Sınavları Eğitimleri (ÇİSE), sınav İngilizcesi ve uzaktan öğrenme alanlarında uzman akademisyenler tarafından hazırlanmış ve sunulmuş olması açılarından farklılığa ve öneme sahiptir. Çalışmada Öğrenme Yönetim Sistemi (ÖYS) kullanılarak uygulanan dört farklı eğitim dönemdeki katılımcılardan, eğitmenlerden ve teknik personelden veriler toplanmış ve yorumlanmıştır. Birbirini takip eden dönemlerde tüm paydaşlardan alınan dönütler göz önünde bulundurularak iyileştirmeler yapılmıştır. Çalışma sonuçlarının AUÖ ortamlarında çalışma yapan akademisyen ve öğrencilere, yapılacak program değerlendirme çalışmalarına katkı sağlayacağı umulmaktadır. | en_US |
dc.language.iso | tur | en_US |
dc.publisher | Tez (yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesi | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Açık ve Uzaktan Öğrenme | en_US |
dc.subject | İngilizce Sınavları Eğitimi | en_US |
dc.subject | Öğrenme Yönetim Sistemi | en_US |
dc.title | Açık ve uzaktan öğrenmede program değerlendirme : çevrimiçi İngilizce sınav eğitimi uygulaması | en_US |
dc.type | masterThesis | en_US |
dc.contributor.department | Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Uzaktan Eğitim Anabilim Dalı | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Tez | en_US |
dc.contributor.institutionauthor | Korkmaz, Mutlu | |