dc.date.accessioned | 2020-08-04T10:31:54Z | |
dc.date.available | 2020-08-04T10:31:54Z | |
dc.date.issued | 2015 | en_US |
dc.identifier.citation | Akgün Özbek, E. (2015). Çevrimiçi uzaktan öğrenme: bir araştırma gündemine doğru. Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi, 1 (1),119-128. | en_US |
dc.identifier.issn | 2149-2360 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11421/24385 | |
dc.description.abstract | Olaf Zawacki-Richter ve Terry Anderson’un editörlüğünü üstlendiği Çevrimiçi uzaktan öğrenme: bir araştırma gündemine doğru
adlı kitap daha önce Zawacki-Richter’in 2009 yılında gerçekleştirdiği Delphi çalışmasında belirlemiş olduğu çevrimiçi uzaktan
öğrenmede gerçekleştiren araştırmalara ilişkin makro, orta ve mikro olmak üzere üç kategoride toplanmış on beş araştırma alanına
yönelik bir gündem belirleme çalışmasıdır. Her bir bölümde bu üç kategoriye yönelik on beş araştırma alanı uzaktan eğitim
alanında önemli çalışmalar yapmış, alana liderlik etmiş uluslararası yazarlar tarafından ele alınmış ve bu konulara ilişkin araştırma
gündemi belirlenmeye çalışılmıştır. Editörler kitabın uzaktan eğitimciler, araştırmacılar ve politika üreticiler için önemli bir
referans kaynağı olmasını hedeflemişlerdir. Bu tanıtımda kitaptaki her bir bölümün ele aldığı konular kısaca özetlenecek sonuç
olarak kitabın araştırmacılar için önemine değinilecektir. | en_US |
dc.description.abstract | Online distance education, Towards a research agenda which is edited by Olaf Zawacki-Richter and Terry Anderson is an agenda
setting study that is based on three broad categories of macro, meso and micro which were then categorized under fifteen research
areas in online distance education that were based on a Delphi study conducted by Zawacki-Richter in 2009. In each chapter these
fifteen areas of research are analyzed by international researchers who have made significant research and leadership in the area
of distance education and an agenda regarding these areas are set. The objective of the editors is to provide a significant reference
for distance educators, researchers and policy makers. In this review, the topics dealt with in each chapter will be shortly
summarized and the significance of the book for researchers will be highlighted. | en_US |
dc.language.iso | tur | en_US |
dc.publisher | Anadolu Üniversitesi | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Çevrimiçi Uzaktan Öğrenme | en_US |
dc.subject | Araştırma Gündemi | en_US |
dc.subject | Olaf Zawacki-Richter | en_US |
dc.subject | Terry Anderson | en_US |
dc.subject | Online Distance Education | en_US |
dc.subject | Research Agenda | en_US |
dc.subject | Olaf Zawacki-Richter | en_US |
dc.subject | Terry Anderson | en_US |
dc.title | Çevrimiçi uzaktan öğrenme: bir araştırma gündemine doğru | en_US |
dc.type | article | en_US |
dc.relation.journal | Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi | en_US |
dc.contributor.department | Anadolu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi | en_US |
dc.identifier.volume | 1 | en_US |
dc.identifier.issue | 1 | en_US |
dc.identifier.startpage | 119 | en_US |
dc.identifier.endpage | 128 | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Makale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanı | en_US |
dc.contributor.institutionauthor | Akgün Özbek, Ela | |