Bölüm "Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İletişim Tasarımı ve Yönetimi Anabilim Dalı" Tez Koleksiyonu için listeleme
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
-
Öğrenci ve çalışanların kurumsal imaj ve itibar konusundaki görüşleri : Anadolu Üniversitesi Yabancı Diller Yüksek Okulu örneği
(Anadolu Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)Kurumsal imaj, örgütü hatırlatan tutum, davranış ve inançların tümü olarak tanımlanmaktadır. Kurumsal görünüm, kurumsal iletişim ve kurumsal davranışın toplamında ifadesini bulan kurumsal imaj, iç ve dış hedef kitleler ... -
Ulus markalamada bir kültürel iletişim ortamı olarak moda : kavramsal bir model önerisi
(Anadolu Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)Bu çalışmada, ulus markalamada modanın bir kültürel iletişim aracı olarak kullanılabileceği savlanmaktadır. Bu amaçla, durum tespiti ve strateji geliştirimine yönelik üç aşamalı, döngüsel bir kavramsal model oluşturulmuştur. ...