Yazar "Bir, Ali Atıf" için Tez Koleksiyonu listeleme
-
A field study of the effect of humor in print advertising on diffusion of the advertising message
Bir, Ali Atıf (Marquette University, 1990)A field experiment was used to measure the effect of humor in print advertising on diffusion of the ad message. Three versions of the same advertising message were created. Two of the advertisements differed in terms of ... -
Fokus grup görüşmeleri ve reklamcılıkta kullanımı
Zeytinoğlu, Cem (Anadolu Üniversitesi, 1996)Sosyal bilimlerde genel olarak iki araştırma yönteminden sözetmek mümkündür. Bunlardan ilki sayısal (nicel) araştırma yöntemidir. Bilimsel felsefe içerisinde bilimsel bilgi üreten ve tümdemgelim paradigması içinde işleyen ... -
Medya planlamada etkili sıklık ve etkili ulaşım
Başkol, Çiler (Anadolu Üniversitesi, 1999)Ulaşım ve sıklık medya planlamanın parçalarıdır ve belirli pazarlama ve medya amaçlarına ulaşmaya yardımcı olmak için yönlendirilebilirler. Genel olarak, geniş mesaj dağılımı kalıplarına ihtiyaç duyulduğunda yüksek seviyede ... -
Reklam ajanslarındaki metin yazarlarının ortaya koydukları davranış yapıları ve varsaydıkları iletişim teorileri
Suher, H. Kemal (Anadolu Üniversitesi, 1997)Yaratıcı insanların en önemli özelliği ve kendi varoluşlarını buldukları nokta, fikir üretme yetenekleridir. Yaratıcılık ruhu, yani araştırma, sorgulama ve olayları değiştirme istekliliği, insan etkinliklerinin her alanına ... -
Televizyon reklamlarında çocuk kullanımının yasal ve ahlaki yönleri : -içerik analizi uygulaması -
Özen, Oğuzhan (Anadolu Üniversitesi, 1997)Reklam sektörü açısından belirli konular günümüzde gerek sektör toplantılarında, gerek seminerlerde ve gerek gazete-dergi köşelerinde tartışılmaktadır. Çocukların reklamda kullanılması ve reklamın çocuklar üzerindeki ... -
Türkiye'deki bankaların web sitelerinde kurumsal kimlik
Büyükerşen, Gökçe (Anadolu Üniversitesi, 2000)Ticaretin gittikçe geliştiği ve rekabetin arttığı günümüz ortamında kendini tanıtma yönünde öncelikle kimlik oluşturmak küçük, büyük tüm kuruluşlar için bir gereklilik halini almıştır. Bunun temel nedeni kurumsal imajın ... -
Yeni mamul tutundurma stratejisi Petlas uygulaması
Bir, Ali Atıf (Anadolu Üniversitesi, 1987)Bu araştırmada tutundurma stratejisini: . Tutundurma stratejisini etkileyen değişkenlerin analizi . Tutundurma hedeflerinin belirlenmesi . Tutundurma araçlarının görevlendirilmesi . Faaliyetlerin bütünleştirilmesi ve ...