Ara
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
Şehir turizmi ve kültür : yabancı turistlerin kültürel bir destinasyon olarak İstanbul'u değerlendirmeleri üzerine bir araştırma
(Anadolu Üniversitesi, 2010)
Kültürel deneyim kazanma, spor ve sanat etkinlikleri, alışveriş ve is amaçlı seyahatler gibi pek çok farklı boyuttan oluşan şehir turizmine olan ilgi tüm dünyada hızla artmaktadır. Bu araştırmada, şehir turizmi olgusu ...
Turistik destinasyonlarda marka stratejileri : Eskişehir 2013 Türk Dünyası Kültür Başkenti
(Anadolu Üniversitesi, 2015)
Turistik destinasyonlar, yaşanan yoğun rekabet ortamında farklı olabilmek ve rakip destinasyonların önüne geçebilmek için marka stratejileri uygulamaktadırlar. Turistik destinasyonların markalaşmasında kullanılan önemli ...