Ara
Toplam kayıt 7, listelenen: 1-7
Öğretmenlerin demografik özellikleri, öz-yeterlik algıları ve deneyimleri ile çevrim-içi yetiştirme etkinliklerini tamamlama oranları arasındaki ilişki : Samsun ili örneği
(Anadolu Üniversitesi, 2007)
Bu araştırmanın temel amacı, çevrim-içi ortam yardımıyla sunulan hizmet-içi eğitim etkinliklerine katılacak olan öğretmenlerin bireysel özellikleri, öz-yeterlik algıları ve deneyimleri ile ders tamamlama oranları arasında ...
Çevrimiçi öğrenenlerin farklı destek ortamlarını kullanma sıklıklarıyla sosyal bulunuşluk algıları arasındaki ilişki
(Anadolu Üniversitesi, 2007)
Bu çalışma Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Bilgi Yönetimi Önlisans Programı'na kayıtlı öğrencilerin kendilerine sunulan akademik destek hizmetleri kapsamındaki e-posta, forum ve sanal sınıf uygulamalarına katılma ...
Çevrimiçi işbirliği ekiplerinde öğrenenlerin sorun çözerek öğrenmeyle ilgili tutum ve görüşleri
(Anadolu Üniversitesi, 2007)
Bu çalışma, çevrimiçi öğrenme ortamlarında verilen ekip ödevlerinin, Öğrenenlerin işbirliği ile çalışarak sorun çözme becerilerinin gelişimine etkilerini ve Öğrenenlerin çevrimiçi ortamda işbirliği ile öğrenmeye karşı ...
Adapazarı Meslek Yüksekokulu internet destekli bilgi yönetimi önlisans programının değerlendirilmesi
(Anadolu Üniversitesi, 2004)
Hızla gelişen teknoloji ve buna paralel değişen toplum talepleri karşısında bu talepleri karşılamak gelişime açık eğitim programları sayesinde gerçekleşmektedir. Eğitim programları, eğitimin planlı ve kontrollü bir süreç ...
Üniversite-toplum işbirliğinde öğrenen-ders yönetimi etkileşimi : Second Life (SL) üzerine bir çalışma
(Anadolu Üniversitesi, 2009)
Bu araştırma, Üniversite-Toplum İşbirliği çerçevesinde Second Life (SL) sanal platformunda gerçekleşen öğrenen-ders yöneticisi etkileşimi üzerine uzaktan eğitim uzmanlarının görüşlerini almayı amaçlayan bir durum çalışmasıdır. ...
Sanal dünyaların uzaktan eğitim danışmanlık hizmetlerinde kullanımı : Secon Life örneği
(Anadolu Üniversitesi, 2008)
Bilgisayar oyunları tarihi gelişimi süresince eğitim amaçlı kullanım olanakları ön plana çıkmıştır. Bilgisayar oyunları ile yapılmış kuramsal çalışmalar bulunsa da bu ortamların eğitim amaçlı kullanıldığı örnek uygulamaların ...
Çevrimiçi öğrenenlerin sözsüz iletişim unsurlarını kullanma sıklıkları ve topluluk olma duyguları arasındaki etkileşim
(Anadolu Üniversitesi, 2008)
Bu çalışmanın genel amacı, çevrimiçi öğrenenlerin e-posta gönderirken sözsüz iletişim unsurlarını kullanma sıklıktarı ve topluluk olma duyguları arasında etkileşim olup olmadığını belirlemektir. Araştırmada çevrimiçi ...