Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.date.accessioned2020-10-07T13:30:43Z
dc.date.available2020-10-07T13:30:43Z
dc.date.issued2018en_US
dc.identifier.citationGöksel, N. (2018). Kişisel öğrenme ortamının İngilizce öğreniminde kullanımı. Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi, 4 (3), 16-22.en_US
dc.identifier.issn2149-2360
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/24926
dc.description.abstract21. yüzyıl öğrenmesinin gerekliliği, yeni eğitim teknolojilerini sürekli takip edebilen ve etkili öğrenenler olma adına mevcut bilgi birikimini arşivleyebilen öğrenenlere dönüşmektir. Kişisel Öğrenme Ortamları, bu bağlamda, kullanıcıların öğrenme gereksinimleri için etkili bir eğitim aracı olarak kullanılabilir. Öğrenme gereksinimlerine yönelik bireylerin tasarladıkları bir araç koleksiyonu olarak, Kişisel Öğrenme Ortamları, öğrencilerin öğrenme deneyimlerine ait etkinlikleri yerine getirebilecekleri ve öğrenme arşivlerini oluşturabilecekleri, yönlendirebilecekleri ve paylaşabilecekleri zenginleştirilmiş alanlar haline gelmiştir. Bu bağlamda, bu çalışmanın en çarpıcı yönü, Kişisel Öğrenme Ortamlarının açık ve uzaktan öğrenmede nasıl kullanıldığına dikkat çekmektir. Yazar ayrıca, yabancı dil olarak İngilizce öğrenme konusunu yer imlerindeki tasarımların örneklerini vererek açıklamaktadır.en_US
dc.description.abstractThe necessity of learning for the 21st century is to transform into the learners who can keep up with new educational technologies and archive existing knowledge in order to become effective learners. Personal Learning Environments, in this regard, can be used as an educational tool for meeting the learning needs of users. As a collection of tools designed by individuals for their learning needs, Personal Learning Environments have become enriched areas where learners can perform activities related to their learning experiences and where they can create, direct and share their learning archives. In this connection, the most striking point of this work is to drive the attention on how Personal Learning Environments are used in open and distance learning. The author also makes several remarks on English as a foreign language learning by giving examples of bookmark designs.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKişisel Öğrenme Ortamlarıen_US
dc.subjectAçık ve Uzaktan Öğrenmeen_US
dc.subjectYer İmlerien_US
dc.subjectYabancı Dil Olarak İngilizce Öğrenmeen_US
dc.subjectPersonal Learning Environmentsen_US
dc.subjectOpen and Distance Learningen_US
dc.subjectBookmarksen_US
dc.subjectEnglish as a Foreign Language Learningen_US
dc.titleKişisel öğrenme ortamının İngilizce öğreniminde kullanımıen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalAçıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisien_US
dc.contributor.departmentAnadolu Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokuluen_US
dc.contributor.authorID0000-0002-3447-2722en_US
dc.identifier.volume4en_US
dc.identifier.issue3en_US
dc.identifier.startpage16en_US
dc.identifier.endpage22en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.contributor.institutionauthorGöksel, Nil


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster