Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.date.accessioned2020-10-19T10:33:06Z
dc.date.available2020-10-19T10:33:06Z
dc.date.issued2018en_US
dc.identifier.citationUsta, İ. (2018). Öğretmen yetiştirme lisans programlarındaki değişim ve açık ve uzaktan öğrenme dersine yönelik öneriler. Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi, 4 (4), 58-68.en_US
dc.identifier.issn2149-2360
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/24961
dc.description.abstractAçık ve uzaktan öğrenme çok disiplinli bir alandır. Bu alan pedagojiden iletişime, sosyolojiden bilgi ve iletişim teknolojilerine kadar geniş bir bakış açısıyla değerlendirilmelidir. Eğitim fakültelerinin öğretmenlik programlarına 2018 yılında “Açık ve Uzaktan Öğrenme” dersi eklenmiştir. Tüm öğretmenlik programlarında bu dersin yer alması alanın uygulama düzeyinde ilerlemesine katkı sağlayacağı düşünülmektedir. Geleceğin eğitim modelini öğretmenlerin uygulayarak tanıması önemlidir. Bu bağlamda “Açık ve Uzaktan Öğrenme” dersinin uygulamasında yapılması gereken kritik durumlar yazarın gözüyle anlatılmıştır. Ders programı geliştiriciler için programın genel amaçları ve dersten mezun olan öğrencilerin sahip olması beklenen yeterlikler tanımlanmıştır. Bu genel amaca ve yeterliklere ulaştıracak önerilere yer verilmiştir.en_US
dc.description.abstractOpen and distance learning is a multi-disciplinary field. This field should be evaluated from a broad perspective from pedagogy to communication, from sociology to information and communication technologies. In 2018, “Open and Distance Learning” course were added to the teacher education programs of the faculty of education. It is thought that taking this course in all teaching programs will contribute to the progress of the field at the application level. It is important for the teachers to recognize the future education model by applying it. In this context, critical situations that need to be done in the application of Open and Distance Learning course are explained by the author's perspective. For the curriculum developers, the general objectives of the program and the qualifications course are defined. Some recommendations has been given for reaching to general objectives and qualifications.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectAçık ve Uzaktan Öğrenmeen_US
dc.subjectÖğretmen Yetiştirme Sistemlerien_US
dc.subjectÖğreten Özerkliğien_US
dc.subjectOpen and Distance Learningen_US
dc.subjectTeacher Education Systemsen_US
dc.subjectAutonomy of Teacheren_US
dc.titleÖğretmen yetiştirme lisans programlarındaki değişim ve açık ve uzaktan öğrenme dersine yönelik önerileren_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalAçıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisien_US
dc.contributor.departmentAnadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesien_US
dc.identifier.volume4en_US
dc.identifier.issue4en_US
dc.identifier.startpage58en_US
dc.identifier.endpage68en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.contributor.institutionauthorUsta, İlker


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster