Ara
Toplam kayıt 11, listelenen: 1-10
Havayolu işletmelerinde içsel pazarlama ve Türk Hava Yolları'nda içsel pazarlama uygulamalarının incelenmesi
(Anadolu Üniversitesi, 1999)
Havayolu sektöründe 1978'de başlayan kurumsal serbestleşmeden bu yana rekabet ciddi bir şekilde artmıştır. İşletmeler bu ortamda birbirleriyle yeni müşterilerin ilgisini çekmeye ve mevcut müşterilerini elde tutmaya çalışarak ...
Havayolu ve havacılık işletmelerinde uçak bakım organizasyonu
(Anadolu Üniversitesi, 1999)
Türkiye'de ve dünyada hızla gelişmekte olan hava taşımacılığı sektörü müşterilerine kaliteli hizmet sunmanın yanında güvenilir ve emniyetli hizmetin verilmesi çabası ve rekabeti içerisindedir. Sivil havacılık sektöründeki ...
Bakım maliyetlerinin incelenmesi ve direkt bakım maliyetlerinin azaltılması için geliştirilmesi : Türkiye uygulaması
(Anadolu Üniversitesi, 1998)
Günümüzde uçak bakım faaliyetleri, uçuş emniyetinin sağlanmasında, havayolu ulaştırmacılığının toplum güzünde yükseltilmesinde ve sektörün geliştirilmesinde anahtar faktör durumundadır. Bu nedenle havayolu işletmelerinin ...
Havayolu işletmelerinde hizmet kalitesi ve Türk Hava Yolları'nda hizmet kalitesine yönelik uygulamaların araştırılması
(Anadolu Üniversitesi, 1998)
Havayolu işletmelerinin işlevi, ulaşım hizmetinin pazarlanmasıdır. Havacılık sektöründeki yoğun rekabet havayolu işletmelerini emniyeti içeren teknik kalitenin yanısıra yolcuya sunulan tüm hizmetlerin belirli standartlarda ...
Sivil havayolu işletmelerinde organizasyon yapılarının etüdü ve Türk havayollarında uygulanması
(Anadolu Üniversitesi, 1998)
2000'li yıllara yaklaşılırken Türkiye'de ve dünyada hızla gelişmekte olan hava taşımacılığı sektörünün bir parçası olan havayolu işletmeleri, müşterilerine güvenilir, emniyetli, kaliteli bir sunabilmek ve varlıklarını ...
Havayolu işletmelerinde yeni hizmet geliştirme faaliyetleri ve Türkiye'deki havayolu işletmelerinin yeni hizmet geliştirme uygulamaları
(Anadolu Üniversitesi, 1998)
Havayolu işletmelerinin hizmet vermek istedikleri faaliyet alanını belirleyerek, pazarlarını bölümlemeleri ve müşterilerini tanımlamaları, başarılı ve etkin hizmet sunumu açısından önem taşımaktadır. Müşteri ve pazar ...
Havaalanı yolcu terminal kapasitesi ve Adnan Menderes Havaalanı dış hatlar terminali kapasite analizi
(Anadolu Üniversitesi, 1998)
Dünyada hava taşımacılığına olan talebin artması, son 20 yılda Türkiyedeki hava taşımacılığını da etkilemektedir. Ancak mevcut havaalanlarının kapasitesi talepteki bu artışa ayak uyduramamaktadır. Bu nedenle havaalanlarında ...
Hava taşımacılığında pazarlamada stratejik yönetim unsuru olarak talep tahmin yöntemleri
(Anadolu Üniversitesi, 1997)
ÖZET: Tüm dünyadaki seyahat potansiyelinin yarısını havayolu taşımacılığı oluşturmaktadır. Hava ulaşımı endüstrisi yıllık 200 milyar ABD dolarlık bir ciroya ve üç milyon kişilik iş veren gücüne sahiptir. Bu nedenlerle ...
Havayolu işletmelerinde kriz yönetimi ve bir model önerisi
(Anadolu Üniversitesi, 1997)
Kriz yönetimi 80'lerin başında halkla ilişkiler alanında uzmanlık alanı olarak başlamıştır. Sosyal, politik ve teknolojik gelişmeler halkla ilişkilerin kriz yönetimi üzerinde yoğunlaşmasını sağlamıştır. Kriz yönetimi, ...
Uçak yapısında yorulma nedenli çatlakların takibi için bilgisayar yazılımı
(Anadolu Üniversitesi, 1997)
İster askeri, ister sivil sektörde olsun bir uçağın yapısında oluşabilecek çatlaklar, zamanında tespit edilmesi ve giderilmesi gereken problemlerin başında gelmektedir. Uçak yapısında meydana gelen çatlağın çeşitli nedenleri ...