Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Türk Dili ve Edebiyatı programının bağlam, girdi, süreç ve ürün modeli çerçevesinde öğrenen görüşlerine göre değerlendirilmesi
Göster/ Aç
Erişim
info:eu-repo/semantics/openAccessTarih
2019Yazar
Karadağ, Nejdet
Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Uzaktan Eğitim Anabilim Dalı
Yücesan Kaya, Hatice
Üst veri
Tüm öğe kaydını gösterÖzet
Bu çalışmada, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Türk Dili ve Edebiyatı Programı'nın Bağlam, Girdi, Süreç, Ürün (CIPP) değerlendirme modeli çerçevesinde değerlendirilmesi amaçlanmıştır. Karma araştırma yönteminin kullanıldığı araştırmada; veri toplamak amacıyla "Anadolu Üniversitesi Türk Dili ve Edebiyatı Programı Değerlendirme Anketi" hazırlanmıştır. Anket Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Türk Dili ve Edebiyatı Programı'ndan mezun olmuş öğrencilere çevrimiçi olarak uygulanmıştır. İki bölümden oluşan anketin ilk bölümü katılımcıların kişisel bilgileri, diğer bölümü ise programa ilişkin maddelerden oluşmaktadır. Ankette kişisel bilgilere yönelik 6 madde yer alırken, ikinci bölümde program ile ilgili görüşleri belirlemeye yönelik 60 madde yer almaktadır. Anketin program değerlendirme bölümü, CIPP değerlendirme modelinin bağlam, girdi, süreç ve ürün boyutlarını kapsamakta olup dört bölümden oluşmaktadır. Araştırmada nitel veriler açık uçlu sorular yardımıyla toplanmıştır.
Bağlantı
https://hdl.handle.net/11421/26201Koleksiyonlar
- Tez Koleksiyonu [69]